środa, 22 marca 2017

Karteczki dla Inki i Ulci oraz niespodzianka od Reni


Witajcie.
Ja znowu wpadam na szybciocha,bo jak nie zrobię tego teraz, to mogę nie zdążyć do końca miesiąca .
A skoro zgłosiłam się do zabaw,to trzeba wywiązać się ze wszystkiego i na czas.
Dlatego przechodzę do konkretów.

U Inki  w marcu mieliśmy bardzo fajne zadanie,bo trzeba było zrobić karteczki patchworkowe",czyli po mojemu   "potworkowe"haha:)


Moja kartka powstała przy użyciu tapety,serwetek i nożyczek.
Coś tam powycinałam ,ponaklejałam warstwowo i wyszło tak jak widać .
Na żywo każdy skrawek tapety czy papieru ma jakiś sens,jest w tym a nie innym miejscu ,tam gdzie powinien być i jak sobie to umyśliłam.
Jednak na fotce jakoś tego zupełnie nie widać ,dlatego robię jedno wielkie wrrrr:(



Druga zabawa trwa u Uli i w marcu mieliśmy na kartkach zamieścić rękawiczki.



O dziwo zrobiłam dwie kartki.
Pierwsza z bałwankiem w rękawiczkach 


Druga kartka jest w innym stylu z kieszonką na tag ,gdzie można napisać życzonka .
Rękawiczki wycięłam sama z papieru welurowego i okleiłam drobnymi koraliczkami 




Mam nadzieję ,że dziewczyny karteczki zaliczą i będę mogła spać spokojnie .

A na koniec chcę podziękować Reni za niespodziewaną paczuszkę ,w której jak widać znalazły się serwetki oraz sporo przydasi do karteczek 



Mało tego Renia dorzuciła śliczne mitenki,jakie o ile pamięć mnie nie myli robiła na jedną z moich zabaw w C.K.



Reniu bardzo Ci dziękuję ,sprawiłaś mi przemiłą niespodziankę  jakiej wcale się nie spodziewałam.
Oczywiście wykorzystam wszystko jak będę umiała najlepiej .


Kochani wybaczcie,że nadal tak mało publikuję i nie pokazuję prac,ale jestem zajęta zupełnie innymi sprawami i  na pisanie postów nie mam zbyt wiele czasu.Dlatego skracam je do minimum .
Musicie jeszcze trochę wytrzymać ,że jest mnie tak mało.
Dziewczynki,które wygrały candy -nadal proszę o cierpliwość, do Wielkanocy postaram się wyrobić .

I to tyle na dziś .

Pozdrawiam Was bardzo słonecznie i jak zawsze kochani głowa do góry,jutro też jest dzień .

Do zaśki :)))





40 komentarzy:

  1. Świetne kartki przygotowałaś Danusiu.Ostatnia myśl bardzo mi się spodobała :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Danusiu Przygotowałaś :) Renia pięknie Cię obdarowała :) zazdraszczam szczególnie tych mitenek ;) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne karteczki i sliczny otrzymalas prezencik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! Każda ma w sobie coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki sa sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tam kartki, Danuśka :p Co tam przydasie :p Mitenki, to jest to co tygryski uwielbiają, do tego popielate z czerwonym akcentem Bosko! Całuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty - gratuluję! No a karteczki - pięknie przygotowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki przygotowałaś :) a prezent od Reni do pozazdroszczenia :)) Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki i fajne prezenciki od Reni:) Mitenki rewelacyjne:) Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowy i wesoły nastrój wiosennie się wybija, widać to na kartkach!Z rozmachem i w 3 różnych odsłonach! Potworkowe kombinacje są przyjemne! też lubię popotworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, urzekła mnie ta niebieska kartka z wyciętymi przez Twoje łapki rękawiczkami. Miło dostawać takie piękne i bogate niespodzianki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę,że sporo się napracowałaś nad patchworkową serwetką, czasami trudno zrobić dobre zdjęcie, by pokazać jak naprawdę wygląda kartka. mam tak często.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki bardzo ciekawe, te z rękawiczkami to moje faworytki obie. A prezenty dostałaś super, superaśne. Pozdrawiam serdecznie, trzymaj się ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki są świetne dla Inki genialna ja swojej nawet nie zaczęłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu! Karteczki są przeurocze , Ta niebieska z rękawiczkami bardzo mi się podoba, A prezent wspaniały dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Danuś piękne karteczki, ta patchworkowa mnie zaskoczyła, bo myślałam że to kilka kartek na kolażu ;D
    ciesze sie, ze prezent Ci sie spodoba,a pod miteńkami pisałąś że pasowały by Ci do czapki, no to masz;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne karteczki! Mnie najbardziej się podoba ta z kieszonką na tag. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne karteczki, zwłaszcza ta pierwsza wymiata, jeszcze takiej nie widziałam :) Piękny prezent dostałaś, zazdroszczę zwłaszcza tych mitenek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu jestem pełna podziwu jak Ty umiesz fajne wykorzystać te serwetki , a to jest kopalnia wzoru , można na nich znaleźć wszystko. Patchworkowa kartka dla Inki wyszła cudnie. Rękawiczki dla Uli te sa świetne , zwłaszcza te zrobione przez Ciebie . Świetna jest ta tagowa kartka.
    Prezent od Reni miodzio , te koroneczki są piękne a widzę też super bazy do kwiatuszków. Mitenki tez na pewno się przydadzą.
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! Karteczki śliczne, a prezencik całkiem okazały :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu fannie ze tak kolorowo u Ciebie! A niespodzianka od Reni bardzo miła:) ciesze Sieradzem z Toba i ciepło sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetny prezent dostałaś, na mitenki nie mogę się napatrzeć i chętnie bym Ci je porwała. Tapetowy patchwork i na zdjęciu bardzo sensowny, więc nie masz na co narzekać, kartki z rękawiczkami też śliczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne karteczki Danusiu a potworkowa na prawdę robi wrażenie. Bardzo ciekawe zestawienie struktur i warstw!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne pomysły na kartki masz Danusiu i super wyszły, nawet ta potworkowa, jest oryginalna i takiej jeszcze nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Danutko Kochana !!!
    No rewelacyjne karteczki poczyniłaś :)
    Najbardziej śmieje się do mnie ta z bałwankiem :)
    Jest odjazdowa !!!
    Gratuluję tak cudnych upominków :)
    A tych koronek to zazdroszczę ;)
    Buziaczki wielkie posyłam :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki świetne!! Najbardziej podoba mi się ta w niebieskościach:)) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu, piękne kartki i ta pierwsza bardzo mi się podoba. Podziwiam pomysł na drugą (do tego jest w kolorkach, które lubię).
    Buziolki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochaniutka, ja tez jestem ostatnio taka zalatana :( I ledwo co wklejam jakieś posty. Karteczki zrobiłaś cudne. Całuję Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu karteczki śliczne powstały z tego co tak powycinałaś, ponaklejałaś :)))
    Super prezenciki dotsrły do Ciebie od Reni. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta warstwa pod spodem na kartce Rogatego co prawda lekko ginie... niemniej jednak widać zamysł, i krojenie, i klejenie... wszystko na swoim miejscu daje niezwykły klimat.

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczki BOMBA !!!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne prace powstały, wesoły bałwanek aż się prosi żeby go przytulić a karteczka patchworkowa ma bardzo ciekawe zestawienie kształtów i ładnie rozmieszczone poszczególne elementy dekoracyjne:-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. No co. Mogę tylko gębę rozdziawić i patrzeć jak karteczkuje mistrzyni. Danusiu jestem pełna podziwu. Kurcze te serwetkowe wzorki to Ty potrafisz wynaleźć i zastosować. Podobają mi się te skraweczki. Fajnie wyglądają i lekko. uziaczki kochana.Rękawiczki z perełkami boskie. Chyba se sama naszyję takie błyskotki na rękawiczkach. Będzie pięknie i elegancko. B

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne karteczki wykombinowałaś Danusiu:) Gratuluje super prezentów od Reni:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję prezentu - na pewno dobrze wykorzystasz :) Karteczki śliczne, nie powinnaś marudzić. Bardzo mi się podobają brąży przy bałwanku w rękawiczkach - brąz przecież nie kojarzy się ze Świętami, a jak świetnie wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Stworzyłaś naprawdę wyjątkowe karteczki !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ty za co się weźmiesz, to same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne kartki, ta z tagiem bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)