środa, 14 maja 2014

Wyniki głosowania "Ramka"

Kochani moi  takich emocji jeszcze u nas nie było .
Wiem,że czekacie na wyniki już od samego rana,a pewnie co niektórzy to i od północy .
Ale dopiero teraz mam chwilkę, aby wszystko jeszcze raz dokładnie przeliczyć i podzielić się  z Wami .
Do tego net mi się dziś pierniczy ,znaczy odmawia posługi i piszę tego posta pod wielkim znakiem  zapytania czy go skończę przed kolejną jego psotą.

Kochane moje  liczyłam wyniki po kilka razy ,aby nie popełnić jakiegoś błędu ,każdy punkcik mógł zaważyć na wygranej.


 Dziewczyny jestem  bardzo dumna z tego, że nie poddajecie się walkowerem  ,zmierzacie się z coraz to trudniejszymi tematami.
I za to Wam moje kochane bardzo dziękuję .
Podając każdy kolejny temat mam pewne obawy ,czy wogóle ktoś się zgłosi,ale jak się okazuje jest to  niepotrzebne,bo świetnie sobie radzicie.

To dzięki Wam samym , poziom prac zrobił się bardzo wysoki.
Główkujecie ile się da , gdzie się da i z czego się da ,aby zrobić coś innego niż konkurencja  i nie ukrywam , że na tym właśnie bardzo mi zależało.

Poza tym nadal wzajemnie wspieracie się  ,odwiedzacie na blogach,komentujecie i powiem Wam ,że jest mi bardzo miło ,że taka sytuacja ma miejsce.

Pokazałyście ,że  jak Polak chce to potrafi wszystko i tego nadal się trzymajmy.

Takich pięknych i oryginalnych ramek powinni nam zazdrościć inni,bo my też jesteśmy zdolniachy i mamy głowy nie od parady.

Tyle tytułem wstępu ,aby chociaż troszkę przelać emocje na papier, ups.kompa :)


Kochani   walka była naprawdę zażarta,między wieloma  uczestniczkami były minimalne różnice punktowe ,a właściwie nawet i pół punktu zaważyło o wyniku na podium ,dlatego liczyłam po kilka razy, aby się nie rypnąć .
Jednak  zanim podam  zwycięzców pragnę podziękować Wam za tak liczny udział i życzyć sobie takiej frekwencji w kolejnym wyzwaniu.


A na podium dziś  stają ?????




  i tu niespodzianka ,która zaskoczy nie jedną 

          1 miejsce -  Ewa Jurewicz  -5pkt +1
2 miejsce - Mariwon -  3pkt +1
       3 miejsce -Ilona Szczęsna  2pkt +1

Pozostali otrzymują po 1 punkcie za uczestnictwo

Jak widać nadal nikt u mnie nie jest przegrany  i nie odchodzi bez punktów,wystarczy tylko brać udział w kolejnym wyzwaniu.

Kochane laureatki składam Wam ogromne  gratulacje.
A   Ewcię poproszę  o odebranie banerku z koszulką lidera.

A teraz kochani zapraszam Was do kolejnego wyzwania,temat już znacie i może wspomnę tylko,że udało mi się dodać Inlinkz ,także po staremu, pod żabką linkujcie swoje prace .

Jeszcze raz gratulacje dla wszystkich 

Do zobaczyska niebawem:)

DANUTKA:)))





21 komentarzy:

  1. Pięknie jest, poprostu pięknie. Po pierwsze dlatego, że wygrała moja faworytka, a po drugie dlatego, że choć raz, jeden jedyny, pierwszy w życiu jestem przed Ilonką. Yuppi !!!!!! Ale już wiem dlaczego. Ostatnie minuty głosowania odbywały się 13/tego, a to od zawsze moja szczęśliwa liczba. I że tak powiem YES YES YES !!! Dobra wiem, Ilonka mi teraz dołoży, hihi, ale już na tyle mnie zna, że się nie obrazi (się znaczy nadzieję mam, hihi). Być choć odrobinę wyżej niż taka mistrzyni, to już wyczyn :) Normalnie wygrzmocę zaraz szampana z tej okazji :) Oczywiście za Was wszystkie wypiję :)
    Gratulacje Koleżanki szanowne z podium i wielkie dzięki za zabawę dla wszystkich uczestniczek wyzwania i oczywiście Tobie Danusiu za mega super organizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom miejsc na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom, ale też wszystkim dziewczynom, bo wszystkie prace są świetne!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;) Cieszę się bardzo,zwłaszcza dlatego,iż na podium znalazły się dwie moje faworytki ;)
    Żałuję,że dopiero pierwszy raz zagłosowałam,ale to się zmieni ;) Będę teraz dzielnie śledzić Wasze poczynania w owej,wyśmienitej zabawie,w której niestety nie wzięłam udziału i...bardzo nad tym ubolewam ;) Jeszcze raz gratuluję Ewie,Mariwon i mojej Imienniczce Ilonce ;) Danusiu BRAWO za tak przednią zabawę ;) Pozdrowionka dla Was Wszystkich ;)***

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak ... ja tam wiedziałm od poczatku że różowa ramka Marty z masy solnej będzie na podium !! Martuś serdeczne gratulacje i cieszę się razem z Tobą wpraszam się na tego szampana !!.
    Ewuni gratuluje wygranej i koszulki lidera - moje marzenie taka żółta koszulka. Ilonce oczywiście też serdecznie gratuluje III miejsca zawsze to podium a że jest mistrzem tych wyzwań to wiadomo nie od dziś!!! Wszystkim pozostałym dziewczynom również gratulacje , przede wszystkim , że stworzyły piękne ramki i walczą dzielnie dalej !!!
    Tobie Danusiu dziękuję za zorganizowanie wspaniałejj zabawy - ja przynajmniej się bawie wysmienicie, heheh mój mózg chyba troche mniej - raczej nie jest zadowolny że go zmuszam do niewolniczej pracy :).
    Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i do zobaczenia przy świecach , czyli w 5 wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Gratuluję dziewczynom wygranej! Ewci ramka była piękna. Zresztą nie tyko Ewci! Tak trudno jest głosować, bo wszystkie prace są bardzo ciekawe. Wszystkie dziewczyny są niesamowicie kreatywne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona byla ramka Mariwion i ciesze sie , ze zajela drugie miejsce ! Serdecznie gratuluje dziewczynom i nie moge sie doczekac kolejnych prac pt.swiecznik :) Pozdrawiam cieplusio !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom!!!
    Ich prace były piękne, zresztą jak wszystkie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hura!!!!!!! Nie mogę uwierzyć! Moja własna koszulka lidera! Serdecznie dziękuję za wszystkie głosy, to dla mnie prawdziwy zaszczyt. Gratuluję również Mariwon i Ilonce oraz innym uczestniczkom bo wszystkie prace były niezwykłe.
    Przesyłam buziaki dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace były piękne, wybór był trudny. Gratuluję dziewczynom na podium ale również wszystkim uczestniczkom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny gratuluję, miejsca na podium w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla wszystkich na podium, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prace które dziewczyny wykonują są wszystkie piękne - nic mnie nie dziwi tylko dlaczego ja położyłąm pas ??? ty wiesz Danusiu kochana dlaczego - bo jest już kilka powodów ale może następną zabawę ogłosisz to jakoś się pozbieram - dziękuję za piękny komentarz a te drzewo moje mówi samo za siebie
    natomiast wszystkim dziewczynom gratuluję i buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ewie i Martusi miejsca na podium;)
    Super,że znalazłam się na ,,pudle''w takim gronie;)
    Jak zwykle dzięki za wszystkie oddane na mnie głosy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Zwyciężczyń - tych na podium i tych poza nim :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Witajcie zwyciężczynie! Przyjmijcie ode mnie szczere gratulacje.Co prawda, nie pamiętam już na kogo głosowałam,ale to nie ma znaczenia. Jeszcze raz gratuluję i życzę dalszych sukcesów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyń i wszystkich, które wzięły udział w zabawie i maja złote rączki do robótek!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję serdecznie wszystkim wyróżnionym i życzę dalszych sukcesów!:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)