niedziela, 24 września 2017

Karteczkowy wrzesień


Witajcie !
Ależ ten czas zapiernicza,za chwilkę koniec miesiąca,a blog zarasta mi pomalutu pajęczynami.
W tym miesiącu w zabawie u Ani inspiruje nas Oleńka.
Ola przygotowała dla nas  bardzo przyjemne tematy i prześliczne inspiracje karteczkowe.




Rad nie rad było się brać do pracy i machnąć karteczki.
Ponieważ wrzesień jest dla mnie bardzo zalatanym miesiącem, to też karteczki są bardzo proste.
Jako pierwsza czarno-biała kartka na Boże Narodzenie.


Technika clean&simple bardzo mi podpasowała,nie musiałam dużo myśleć  i poszło jak po maśle.


Wielkanocna kartka miała w sobie zawierać element folkowy 



I jeszcze 3 karteczki razem 



Zdaję sobie sprawę,że post jest bardzo krótki,ale tak jak prosiłam ostatnio, uzbrojcie się w cierpliwość i czekajcie na mój powrót.
Są pewne sprawy,których się nie przeskoczy ,a że bardzo czasochłonne to nic na to nie poradzę .
Do zobaczyska już niedługo:)


26 komentarzy:

  1. Danusiu piękne karteluszki. O czasie nie będę się rozpisywać, bo go po prostu nie mam :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie kartki, bardzo podoba mi się ta folkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) A w niedoczasie chyba jest większość z nas :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wpadłaś i to jeszcze z takimi uroczymi kartkami. Są śliczne, a mnie najbardziej podpasowała ta wielkanocna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu! Przepiękne są wszystkie, Ale wielkanocna najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu cieszę się, że pokazałaś Swoje piękne prace i że jesteś! Karteczki prześliczne, ta folkowa wpadła mi najbardziej w oko:)
    Kochana tęsknię za Tobą! Przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu nawet mnie zaskoczyłaś tymi karteczkami. Są świetne, ale myślałam, że w ogóle nie zrobisz. Wiem jak jest. Wierzę, że jednak w końcu znowu zaczniesz żyć robótkowym życiem. Póki co buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To urocze karteczki Danusiu, mimo że robione w pośpiechu. Najbardziej spodobała mi się folkowa, jest taka radosna :)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danuniu, przepiękne karteczki nam zaserwowałaś.
    Kochana, przesyłam Ci dobre myśli, niech Ci się wszystko poukłada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki u Ciebie zawsze wychodzą super, nawet kiedy czasu brak - nie mam pojęcia jak to robisz :)
    Pozdrawiam ciepło, miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W prostocie tkwi piękno :) Mi się Twoje kartki bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu ogromnie nie ciesz , że mimo wielkiej gonitwy i kompletnego braku czasu zmajstrowałaś kartki na moją zabawę. Jak widzę wena Cię nie opuszcza bo powstały cudne kartki, a dziś szczególnie mi się spodobało folkowe jajo .
    Buziaczki przesyłam i czekam na Twój powrót do blogowego świata z wielkim utęsknieniem
    Dziękuję, że jesteś !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowe i pięknie wykonane karteczki. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki proste i piękne - to lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu blog nie jest najważniejszy na spokojnie pozałatwiaj sprawy,czasem porostu należy się odpoczynek od internetu. Karteczki miodzio: )

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe karteczki Danusiu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne karteczki i to folkowe jajko...przeszło mi przez głowę zeby takie zrobic ale widzisz tylko przeszło;) sciskam Danusiu i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może wrzesień to sezon na pajęczyny, bo i u mnie zarosło...
    Karteczki są świetne, mnie takie proste i minimalistyczne bardzo odpowiadają! Szczególnie podoba mi się okolicznościowa.
    Buziaki Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danutko na pewno poczekamy,a Ty spokojnie poukładaj Swoje sprawy.
    Na Ciebie zawsze warto czekać co widać po dzisiejszych kartka może proste,ale jakie śliczne szczególnie ta z różami.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Ośmielę się napisać, że pośpiech i prostota świetnie zaowocowały na kartkach - naprawdę są udane. Podoba mi się ta czarna, a jeszcze bardziej folkowa.
    Niech Ci się tam wszystko układa po myśli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnóstwo dobrej energii, byś nie przestawała tworzyć tych cudów. Sciskam mocno:-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie sobie poradziłaś Danusiu z moimi dziwnymi pomysłami;-) Wszystkie karteczki są delikatne i pomysłowo skomponowane, a najbardziej mnie uwiodło folkowe jajeczko. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super poradziłaś sobie z wytycznymi Olki:)Bardzo fajne karteczki zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kartki :) Najfajniejsza to ta elementami folk

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)