piątek, 1 września 2017

Cykliczne Kolorki -Wrzesień 2017

Witajcie kochani !!!

Pewnie myśleliście,że się nie pojawię z nowym kolorkiem ?
A tu taka malutka niespodzianka .
 Jestem !!!!!!
No właśnie,jestem jak ten wrzód na tyłku,tak łatwo się mnie nie pozbędziecie haha :)
Zebrałam wszystkie siły i tajemne moce jakie posiadam, usiadłam i wymyśliłam dla nas kolejne zadanie .
Łatwo nie było,mimo,że pomysłów w głowie zatrzęsienie.
Latam po całym świecie(głównie palcem po mapie haha)szukam w najdziwniejszych zakątkach naszego globu czegoś co by się nadało przełożyć na nasze prace.
Nie zadowalam się byle zwykłymi nazwami  kolorów,bo to już przecież było .
Trudno wymyśleć z sensem nazwy ,ale jak na razie chyba daję radę ,co nie ?
Trzeba uatrakcyjnić naszą zabawę ,rozbujać ją i rozpalić do czerwoności,aby nigdy nie powiało nudą.

No to zaczynamy moje artystki :)
Najpierw ogólny temat jaki nam uprzyjemnia  3 rok zabawy .


Kochani we wrześniu udajemy się do podwodnego świata,czyli  będziemy nurkować .
Proszę zatem zabrać maski i butle z tlenem ,bo może być niebezpiecznie.
Proszę też uważać na rekiny oraz  inne groźne stworzenia :))))


A pod wodą same cuda,mnóstwo roślinności,ciekawych ryb i mniejszych czy większych stworzeń.
Oj, jest w czym wybierać i przebierać .

Zacznę może od banerka,taki niepozorny z latającą rybką  i dla zmylenia co dalej  będzie się działo:)




Skoro już wiemy jaki jest temat to czas na kilka krótkich wytycznych .

I.Wybieramy sobie jedną z poniższych 4 rybek .


II.Podstawowe kolory widoczne są na naszych rybkach.
Aby nie było nieścisłości to wymienię wszystkie zestawienia: 
1.żółto-niebieskie
2.zielono-fioletowe
3.różowo-zielone
4.niebiesko-czerwone

III.Jak zawsze max.5-10% mogą stanowić inne kolory. 

IV.Nowe osoby  w zabawie,zapraszam do zapoznania się z regulaminem tutaj.

V.Gotowe rybne prace linkujecie jak zawsze pod Stefanem,który z początkiem każdego miesiąca jest głodny jak wilk.

Myślę ,że temat znowu nie jest trudny i każdy znajdzie tutaj coś dla siebie .
W końcu wrzesień jest bardzo zabieganym miesiącem, zaczyna się szkoła i większość z nas będzie miała mniej czasu, więc trzeba troszkę ułatwić sprawę wszystkim.

No to zaczynamy kochani.
Czas start !!!



25 komentarzy:

  1. Hihi, zobaczę czy wpisuje się moja kartka, jakby co to chyba mam;)
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa Babka z Ciebie Danusiu!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Danka Danka, duzy wybów ale czy dam radę. ? Chciałabym tylko w mojej ulubionej technice nie zawsze dam radę z kolorkami. Zobaczymy, czas pogłówkować , możżeeeee!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeszcze jedno. /nie mogłaś dać różu z brązem ? Bo właśnie skończyłam robić coś takiego :((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jesteś z kolorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu cieszę się, że zabawa trwa nadal! To jest najważniejsze:) Gorsze są kolorki, nie pasują mi:( Ale cóż myślę, że coś tam wykombinuje, nie wypada wypaść z gry:)
    Serdecznosci jeszcze letnie zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Się będzie działo- już widzę te zatrzęsienie przecudownych prac )

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe podwodne połączenia kolorków. Kolejny miesiąc będzie tęczowy 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu,uwielbiam Twoja kreatywną pomysłowość. Idę myśleć co by tu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danuś wiesz, ze coś wymyślę, ale ponarzekam se, bo te połączenia to nie moje kolory:(
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie prawdziwa eksplozja kolorów - baaaardzo mi się podoba!
    Buziaczki na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc wczoraj od rana co chwila sprawdzałam jaki to będzie kolorek ;)
    Wybór spory, a to i dobrze i źle. Jedno jest pewne: na pewno coś wymyślę. Te zestawienia nie są złe :)
    Całuję mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda ciekawie i kolorowo :) Zobaczymy, co czas pokaże, bo przecież nie można się poddawać - haha :)
    Cieszę się, że jesteś, buziole przesyłam :) Pa !

    OdpowiedzUsuń
  14. Podwodna eksplozja kolorów - jak cudnie umyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy wymyślaniu nazw kolorów zawsze możesz skorzystać z podpowiedzi producentów farb. Miałabym problem z wyborem rybki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. SZefowa znowu mnie zaskoczyłaś tymi rekinami :-) Ale już kolorowe rybki podobają mi się dużo bardziej . Fajne zestawy kolorystyczne. Coś się wymyśli , mam z Hanią cała 8 dni na myślenie :-).
    Buziaki i dzięki za kolejny miesiąc zabawy nie odpuszczę , nie ma takiej opcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracam Danusiu do zabawy podwodna eksplozja kolorów jest cudnie i rybki super na pewno mi sie uda dołączyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu, ja się oczywiście bawię i nawet już wiem, którą rybkę rozpracuję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykle kolorowo w tym miesiącu. Wyzwanie w sam raz na rozjaśnienie w ponure, deszczowe dni. Tylko z robieniem zdjęć zaczęło być ciężko, ale jedna praca już zrobiona i obfotografowana, a niedługo może uda się jeszcze jedną zrobić, skoro przydasie w odpowiednich kolorach już wyciągnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No Kochana, pomysłow to Ci nie brak, aż strach się bać, co byś wymyśliła, jak byś miała więcej czasu. Nie mówię tak, ani nie, bo u mnie to jeszcze gorzej niż u Ciebie, co chyba widać😢
    Buziole ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie tez ogólnie niedoczas, ale postaram sie cos zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm...co by tu...może zupa rybna? ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się do zabawy:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nurkowanie pod wodę zakończone sukcesem Szefowo :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Danutko takie sobie rybki dla Stefana oby mu smakowały;-).
    Pozdrawiam serdecznie Danutko

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)