piątek, 24 lutego 2017

3 kartki na 3 zabawy

Witam serdecznie .
Kochani zupełnie nie mam głowy dziś do pisania.Na dworze masakra,wieje,leje co chwilę albo dla odmiany sypie, pewnie dlatego jestem śnięta jak rybka i nie mam ochoty na nic.
Zatem szybko przechodzę do konkretów.

Zaczynam od zabawy u Uli .



Temat niby prosty, a z kartki jestem najmniej zadowolona,żeby nie powiedzieć wcale.
Zrobiona jakiś czas temu,ale widać zupełnie nie miałam na nią pomysłu.
Ważne ,że pierniki są ,no nie ?



U Hubki  poszło mi trochę lepiej.



Pomysł na harmonijkowy papierek zaczerpnięty od
Małgosi X,którą wszyscy bardzo dobrze znacie i wiecie jakie ma dziewczę kapitalne pomysły.
U mnie robi on za płotek,przed którym rośnie grządka wiosennych tulipanów.


Z kasiorki do słoika wpadła 20,ale dyszkę reszty zabrałam,aż tak bogata nie jestem, aby po dwudziestaku odkładać;)
No muszę przyznać ,że karteczka idealnie zgrała się z kolorami i kwiatkami słoika ,co zauważyłam dopiero przy obrobieniu fotki .Z tym ,że na kartce wykorzystałam  kwiatki od Ilonki ,a na słoiku filcowe.



 3 zabawa trwa u Inki ,gdzie mieliśmy wykorzystać stare książki,gazety ,nuty czy nawet ulotki.
U mnie wykorzystane są nutki, a choinka oczywiście wykonana własną metodą na taśmę .






Kochani w telegraficznym skrócie to wszystko na dziś .
Normalnie jak nie ja:)

Udanego i spokojnego weekendu Wam życzę .
I lecę szybko powrzucać karteczki do żabek 

Do zaśki :)


47 komentarzy:

  1. Karteczki bardzo kolorowe, a te pierniki świetne, wyglądają jak prawdziwe ciastka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu u mnie tez łeb urywa, więc nie dziwota że chodzimy jak naćpane, w taka pogodę to najlepiej w kocyku z herbatka pod kominkiem ... hehehe trzeba go najpierw mieć :-).
    Kartki świetne i nie narzekaj , pierniczki mniam aż u mnie pachną, tulipanki w harmonijce wyglądają rewelacyjnie a choineczka na nutkach cudna.
    Buziaczki przesyłam i lecę do domku zaczynać weekend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, oj tam, marudzisz, kartki są piękne wszystkie bez wyjątku, za to pogoda i u mnie w kratkę - dziś już wiało, lało, sypało, a teraz świeci słońce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z karteczki piernikowej możesz być niezadowolona, co nie znaczy że pierniczki, jak i cała kartka innym mogą się podobać.
    Ja w tym miesiącu tylko z karteczki ze śnieżynką jestem zadowolona na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne interpretacje tematów :) Karteczki super !
    U mnie jak w kwietniu, rano padał śnieg, a teraz świeci słonko. Jak jest na zewnątrz nie wiem, bo sobie spokojnie choruję w domku :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To przez pogodę marudzisz, kartki super ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki! U mnie też buro, ponuro i pada. Trzymaj się cieplutko, wiosna w końcu przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Każda jedna jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje karteczki!!! Są śliczne, ciekawe i bardzo pomysłowe.
    Dziękuję za wizytę na moim blogu, zapraszam częściej:)
    Pozdrawiam Cię Danusiu gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda mnie też dobija, a najbardziej wiatr:( Danusiu nie narzekaj, karteczki śliczne, a plus daję ostatniej z nutkami.
    Buziazki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danulka, karteczki są śliczne i pierniczkowa też mi się niesamowicie podoba.
    U mnie za oknem istne tornado.
    Buziaczki - na przekór pogodzie bardzo słoneczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu, Twoim karteczkom niczego nie brakuje - są śliczne, więc oczy nacieszyłam :-)
    Przydałoby się tylko troszkę Twojego humoru, ale doskonale Cię rozumiem - u mnie też leje i wieje, i nic się nie chce.
    Jednak już piąteczek, więc cieszmy się weekendem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tam, oj tam! Pierniki są i wszystko jest! nie ma co marudzić! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki, a pogoda faktycznie nieciekawa... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chora jesteś, skarbie, że tak krótko- noooo.... nie Ty! :p Kartki wspaniałe, a pierniczki narobiły świątecznego zapachu ;) Życzę pogody ducha i wiosennego ciepła w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie a może i najładniej wyszedł kwiatek w nutki :) prawie jak gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
  17. A pokaz mi ARTYSTĘ, który by nie narzekał na swoje dzieła!!!! I tak wiem, że się z nami droczysz! Ja - leworęczną osoba w tej dziedzinie nie widzę żadnych niedoskonałości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie piękne, każda inna i bardzo oryginalna. Dziewczyny mają rację - marudzisz. Pozdrawiam serdecznie z zaśnieżonej stolicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. I kolejne super karteczki powstały na zabawy u dziewczyn. Ale się dzięki nim naoglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :) oj tam oj tam! Byle do wiosny Danusiu a karteczki sliczne, z nutkami szczegolnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. O!Kolejna maruda (myślałam, że tylko ja marudzę a tu proszę ...). Kartki są jak najbardziej w porządku, jest super. Chyba jednak pogoda ma wpływ na nasze nastroje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczki piękne wszystkie bez wyjątku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę,że nie tylko ja mam ciężkie dni :(
    Czasem tak bywa,że apatia i niechęć do wszystkiego dopada ...
    Danusiu karteczki stworzyłaś naprawdę śliczne :)
    A te kwiatki to ode mnie ? Hmmm...nie pamiętam nawet :D
    Najpiękniejsza wg mnie świąteczna !!! Ta gwiazda z nutkowym motywem meegaaa :)
    Pozdrawiam i całuję Cię mocnuchno Danusiu :-*
    Oby w marcu było lepiej z nastrojem :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Co z Tobą. Nastawiłam się na dłuższe czytanie a tu dupos blados. Krótko i zwięzłowato. Chora jakaś jesteś czy co? Kartki jednak poczyniłaś cudowne. Każda inna i każda piękniutka. Piernikowa wymiata. Widać nie tylko makramka zdominowała Twoje życie.. karteczkowanie już wciągnęło Cię na maksa z korzyścią dla naszych oczu. Buziaczki Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu! Wszystkie karteczki są przeurocze, A mnie tam żadna pogoda humoru nie psuje - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. No i ja, tak samo jak Ty, napiszę krótko:)Karteczki piękne Danuś;)No tyle mogę napisać, bo te karteczkowe zabawy już niemalże na każdym blogu...;) Ale odbiegając od tych zabaw, nie wiem dlaczego u Ciebie pisanie komentarzy jest takie ,,rozlazłe"?! Ech....Chyba ta pogoda też mi psuje humor... A ,,dołuje" jak cholera?! Karteczki pochwaliłam, bo naprawdę są śliczne, ale idę sobie stąd,bo jeszcze o Anulkę muszę zahaczyć;)Buziaczki Danusiu Ci przesyłam i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Według mnie Kochana , karteczki wychodzą CI znakomicie :) Uwielbiam je oglądać :) Buziaczki Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kartki :D Płotek z tulipankami rewelacyjny ,choinka na tle tych beżów intrygująca a pierniki apetyczne :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Danuś pogoda wykańcza chyba wszystkich
    Karteczki są śliczne i takie bardzo Twoje, każda ma to coś co przyciaga wzrok:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Pogody nie zazdroszcze a karteczki swietne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie karteczki świetne, chyba nie potrafisz robić "słabych" rzeczy :) U nas pogoda też masakryczna, szkoda gadać. Pozdrawiam cieplutko i byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niby wiatr urywa głowy, ale widzę że swojej nie straciłaś, bo piękne kartki zrobiłaś. Jestem zachwycona płotkiem z tulipanami - cudności! Nutkowa gwiazdka śliczna!
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Danutko, wszystkie karteczki podziwiam, bo i piernikowa, i wielkanocna, i z bogatą choineczką zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I mnie podoba się płotek z tulipanami i świąteczna z nutkami, która jest rewelacyjna.
    Pogoda chyba wszystkim daje się we znaki. Ale wiosna coraz bliżej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne karteczki - każda jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Danusiu aż mi ślepka na wierzch wylazły :))))
    Piękne kartki,co jedna to piękniejsza,aż nie wiem co napisać więcej:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Danusiu, bardzo ładne są te Twoje karteczki :) Czasem tak bywa, że przez pogodę weny do pisania brak... ważne, że do tworzenia wena jest :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  38. Danusiu piękne Te Twoje karteczki ta z choinką jest świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Danusiu ja z jedną zabawą nie mogę nadążyć a Ty? To Mróweczka, Pszczółeczką i pewnie jeszcze jakąś ksieżniczka jestes i pomagaja nie tylko krasnale :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Tadaaam ;)))
    Szkoda,że się nie zdziwisz ,że tu zawitałam,a miała być taka niespodzianka ;))
    Jak widzę to robisz tak specjalnie,że żeby oblukać Twoje kartki trzeba wleżć na bloga ;) Ach Ty cwaniaro moja ;)
    Powiem Ci,że Twoje kartki są jedyne w swoim rodzaju.Wiem,że nie jesteś posoadaczką miliona wykrojników i prztdasi,a jednak potrafisz stworzyć piękne prace. Tak trzymaj i nigdy nie przestawaj,nie wzoruj sie na moim nieróbstwie ;)
    A tak na koniec,to super tu znowu być.Bardzo fajne wspomnienia fantastycznych czasów.Może powrócą ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. no, jak nie ty... ;)
    może kawa pomoże?

    podoba mi się twój pomysł na grządkę z płotkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne karteczki:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  43. A mnie się podoba ta piernikowa. Nie potrafię określić co mnie w niej urzekło - może to, że jest taka wyrazista ? A moze to, że ta zielona gałązka tak przełamuje kolorystykę kartki ? Udała Ci się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne karteczki ,a piernikowa po prostu - pyszna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja nie miałam w tym czasie ochoty na nic, smog, ponuro, zero sił i ochoty na cokolwiek, trzeba było czasu i widzisz dopiero teraz dotarłam tutaj :) terminy jednak nas zmuszają, no powiedzmy- mobilizują i może dobrze? :)) Zabawy trwają cały rok, nie zawsze z tą samą werwą do nich podchodzimy, ale się robi!!! Całkiem efektownie wyszły karteczki, mają to coś!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)