wtorek, 17 maja 2016

Talarkowa sowa i karteczka bratkami pachnąca



Korzystam z brzydkiej pogody jaka teraz panuje  i spróbuję kontynuować zabawy do jakich się pozapisywałam .
Jednak  zanim pokażę pracę do kolejnej z nich,to muszę wyrobić się z własną w Cyklicznych Kolorkach.
Pierwsza część zadania została odrobiona jakiś czas temu tutaj ,więc nadszedł czas na drugą marcheweczkę .
Pozostał mi jeszcze do wymodzenia carving,aby nasza bidulka nie chodziła głodna i  nie padła jak kawka .


Swoją drogą te moje carvingowe koleżanki też ociągają się w tym miesiącu .
Zatem dziewczątka krzyczę na głos 
Gdzie Wasze  carcingowe marcheweczki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie pozwólcie biedaczce głodować .

Pewnie jesteście ciekawi co  wymodziłam ?
Ano nic specjalnego i oryginalnego .
Ponieważ zadałam na ten miesiąc jakiekoś ludzika czy zwierzaka to w moim wydaniu będzie to ptaszysko.
Pierwsza myśl była taka,aby coś wyrzeźnić z marchewy,ale że miałam w lodówce same pizdryki i chudzielce to zrobiłam  z samych talarków.
Tak sobie teraz myślę ,że mogłam zrobić jakiegoś pizdryka czy innego padalca ,ale znając siebie i pewne inne waryjatki miałbyśmy ubaw i brzydkie skojarzenia do samego rana.
A mnie przecież do śmiechu dziś nie jest :(

Zatem już nic nie gadam tylko pokazuję .

Albo nie ,jeszcze chwila .
Najpierw kilka śmiesznych inspiracji z sieci,wrażliwi i wstydliwi proszeni są o zamknięcie oczu haha:)












A teraz już czas na moją skromną pracę carvingową  .
Wykonana jest z talarków marchewki i rzodkiewki,a oczy i dziób są zrobione z banana i ziela angielskiego ,Skrzydła dorobiłam jej ze szpinaku a gałązka na jakiej siedzi sowa to seler naciowy.






Skoro już  ociupinkę rozpisałam się, a o to u mnie ostatnio bardzo trudno, to jeszcze dorzucę jedną karteczkę do zabawy u Agatki, u której w maju panują bratki .



Jak dobrze ,że Anulka podesłała mi kiedyś trochę serwetek ,a wśród nich była też z takim pięknym motywem bratkowym. Pozostało mi tylko zrobić sobie z niej papierki i wykorzystać na kartce.
A jak to wyszło sami oceńcie .
Pewnie większość z Was wie jak wygląda owa serwetka ,więc nie będę jej pokazywać.





I to już wszystko na dziś .

Całuski  Wam posyłam :)


46 komentarzy:

  1. Świetna marchewkowa sowa,a karteczka na wyzwanie u Agatki jest śliczna pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu! Sowa marchewkowa jest cudowna, masz wspaniałe pomysły na te dekoracje. karteczka z bratkami jest prześliczna pięknie dobrałaś kolory a seria marchewkowa jest świetna - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahaha!!! O rany Boskie , Kochana Moja ale się naśmiałam z tych inspiracjii !! hahah rewelacja ! Ach ta nasza ludzka wyobraźnia nie zna granic hihihih :) Super Kochana. Taką sałateczkę w postaci sówki to ja bym sobie chętnie zjadła. Taka zdrowa pożywna i apetyczna i jeszcze jaka śliczna :) Kochana Moja Karteczka jest piękna, wspaniałe kolorki :) Buziaki Moja Złociutka

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowita sowa, a tak teraz myślę co chciałaś zrobić z pizdryków :D mogli by być tego no... Ciekawie, a się uśmiałam z marchewek dobrze tak zajrzeć do Ciebie:* a karteczka warstwowa cudna, pozdrawiam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marchewkowa sowa genialna i śliczna bratkowa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. marchew górą, cuda znalazłaś i cudo zrobiłaś, kartka też fajna, oj wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam i nic, zniknęło jak kamfora....
    Danusiu, i sówka i karteczka śliczne. Przy sowie miałaś tego układania talarków sporo, ale warto było :)
    I niech humorek wróci, a zło odejdzie jak najdalej
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowa jak ta lala - haha :) Bardzo lubię sowy, a ta dodatkowo bardzo apetyczna :)
    No i Danusiu jesteś już jak najbardziej karteczkowa. Piękności tworzysz :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna sówka! Bardzo strawna:)Chętnie bym ją skonsumowała bo lubię marchewki:)
    Karteczka cudowna, kocham bratki i mam dużo ususzonych.

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna karteczka bratkowa, ale sówka marchewkowa jest the best:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gaduło jedna, nagadałaś, nagadałaś, sowę pokazałaś i sama ją wszamałaś :p Oj Ty!... No dobra, przejdźmy do marchewek; bywało, że pracowałam jakiś czas w warzywnym, napatrzyłam się na nie i na pomidorki... Powiadam Tobie, że w realu mieć z takimi do czynienia, to i praca przyjemniejsza ;) Aaaa... jeszcze ziemniaczki bywały nie z tej ziemi :p Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się uśmiałam :)
    Fajna ta sówka i kartka :)
    Ja chyba maj spiszę na straty, bo kompletnie mi brak czasu na tworzenie. Ale pomysł na carving mam, więc może rzutem na tasmę, nie wiem....

    OdpowiedzUsuń
  13. No i co zrobiłaś?!!! Tak się uchichrałam, że sowę widzę przez łzy, ale nawet w takiej nieostrości jest piękna;) Kartka z bratkami jest niezwykła, taka elegancka, subtelna, po prostu świetna!
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu Twoje marchewkowe inspiracje znowu pobudziły moja wyobraźnie, nie wiem czemu ale zawsze mam tylko jedne skojarzenia. No troszkę się uśmiałam.
    Sówka jest boska , wygląda rewelacyjnie . Masz jednak dryg do tych carvingów. ale skrzydełka ze szpinaku mnie powaliły . Ale na tym talerzu jest samo zdrowie , bomba witaminowa.
    Bratkowa karteczka rewelacja, aczkolwiek kompletnie nie kojarzę tej serwetki. Oj karteczki dla Ciebie to juz małe piwo w dużym kuflu , radzisz sobie wyśmienicie , ale to nie od dziś wiadomo ,że jak Ty się za coś zabierasz to musi być perfekcyjne.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Sówka bardzo smakowita, karteczka piękna, a z inspiracji się uśmiałam :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja na przekór zacznę od tyłu. Hahaha. Karteczka bratkowa bardzo mi do gustu przypadła. Jest pięknie stonowana kolorystycznie, taka w moich kolorkach, słowem elagancka i delikatna. Twoja Carvingowa sówka, to raczej "sów", tak mi się zdaje przynajmniej. Chyba byłaby to fajna postać do filmów animowanych. Pasuje mi tu rola profesora sowy, który pomaga wszystkim swoimi mądrymi radami. A tak na poważnie, świetnie wyszło z tymi plasterkami marchewkowymi. Za to inspiracje obejrzałam i spac pewnie nie będę przez to ogladanie, bo co se wspomnę to ryję ze śmiechu, aż mi się rodzinka przed monitorem zebrała. jakie zbereźne te marchewki i bezwstydne są. Buziaki Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie... Nie mogę... Ania się tylko troszeczkę uśmiała z marchewkowych inspiracji?! Ja już cztery razy pęcherz opróżniałam??? Sówka jest piękna, ale te inspiracje kładą mnie na ,,glebę" ha ha ha ha;)Idę stąd, bo już nie tylko te inspiracje mnie śmieszą...;););) Ale sówka też ha ha ha ha ha;)I post też ha ha ha ha ;)Popłakałam się... Nie widzę monitora, więc zmykam stąd... Pozdrawiam Cię Danuś tak gorąco jak nigdy;)Widzisz, jaka jestem wytrwała? Buziaczki;) Acha, dopóki jeszcze jednym okiem widzę, bo drugie łzami zalane, to chcę szybko dodać, że bratkowa karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tez ta natura wyprawia!!! obrazki marchewkowe są świetnie, cokolwiek ktoś sobie pomyśli na ich temat. Twoja sówka CUDNA!!! a bratki, to moje ulubione, więc nie mogę powiedzieć nic oprócz tego , że piękne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale sowa odlotowa! Bratkowa kartka też piękna. Życzę Ci, żeby znowu szybko było Ci do śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sowa rewelacyjna, zdecydowanie jadłabym w całości, nie mogłabym się jej oprzeć :))) Karteczka z bratkami też jest śliczna, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana sówka marchewkowa rewelacyjna!!! Karteczka prześliczna!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Danuniu, no ładnie, od dziś będę jadała marchewki myśląc o jednym:)
    Twoja sowa marchewkowa - piękna, zdrowa, kolorowa:)
    Karteczka pierwsza klasa - wspaniała kompozycja i dobór kolorów.
    Pozdrawiam słonecznie (na przekór deszczowi)

    OdpowiedzUsuń
  23. dobre sobie!
    a konstatacja jest taka, że to nie natura ma pstro w głowie...tylko ludzie ;-D

    No i dobrze, że sowiszcze nie poleci, fajne jest, do schrupania :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sowa jest obłędna. Nawet w takim kolorze :) Bratki prześliczne i subtelne - piękna karteczka.
    A oglądając Twoje netowe inspiracje, tak sobie pomyślałam, że już dawno nie widziałam "innej" marchwi. Wszystkie proste, równe...Nie ma to jak ujednolicona, szklarniowa produkcja...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. marchewkowy sex shop:)))dobre:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale marchewkowe inspiracje, jednak natura jest niedościgniona. Cudowna kartka i oczywiście sóweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach ta nasza natura, czyż nie jest cudna? :)
    twoja marchewkowa sówka Danusiu jest niesamowita. Masz świetnie pomysł, które potrafisz fantastycznie zrealizować. A karteczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna ta Twoja marchewkowa praca. Sówka wyszła Ci świetnie.Karteczka cudna, mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  29. Marchewkowe inspiracje zabawne, a sowa świetna:) Bratkowa karteczka śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia marchewek nie do podrobienia!!!A Twoja praca również:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała sowa ,aż szkoda ją schrupać;)Kartka bardzo urokliwa:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ze śmiechu marchewkowego brzuch mnie boli :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Foty marchewkowe ubawiły mnie do łez....:-))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiedziałam, że marchewki mają w sobie tyle seksu! Marchewkowa sówka jest kapitalna, gratuluję Ci pomysłu i oczywiście wykonania. Karteczka prześliczna i w świetnych kolorkach. Miłej niedzieli Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Sóweczka z marcheweczki jest genialna. Aż bym ją schurpała :)
    A karteczka z bratkami - genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. rozbawiły mnie te marchewy szalone! Twoja sówka gustowna bardzo, a karteczka świetna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  37. Marchewkowy świat cudowny:)) Kartki pięknie zrobione , gratuluje pomysłu i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Sowa wspaniała, i jaka zdrowa :) karteczka bratkowa cudna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. sowa śliczna a z sosikiem czosnkowym pychotka ...

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna ta Twoja sowa Danusiu, chociaż jak zaczęłam oglądać tego w butach pomyślałam, że to Twoja praca. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Danusiu, Twoja sówka jest świetna! A do tego jaka zdrowa :) Karteczka z bratkami też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sówka przecudnej urody,a inspiracje bardzo frapujące.Kartka jest piękna,bardzo wiosenna,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdążyłam jeszcze zerknąć w maju :) marchewkowe zdjęcia są czaderskie,kto by pomyślał że to tylko marchewki :D
    Sówka jest bardzo apetyczna,a karteczka cudna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Inspiracje sieciowe znakomite, ubaw po pachy! Sowa bardzo pomysłowa, a karteczka urocza. Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Śmieszne te marcheweczki, Marchewkowa sowa natomiast jest oszałamiająca. Super ją wymyśliłaś. A kartka bajeczna jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)