środa, 7 lutego 2018

Bingo po raz drugi

Witajcie .
Bingo to wdzięczny temat ,bo jest masa możliwości do wyboru i każdy robi jak mu w duszy gra.
Moje granie jest troszkę przytępione,ale przyjemności tworzenia karteczek na Anulkową zabawę nie jestem w stanie sobie odmówić .
Już nawet nie czekałam na koniec miesiąca,bo może być z tym różnie,tylko przysiadłam,rozłożyłam co tam w pudłach się chowa i wymodziłam 3 skromne karteczki na 3 różne okazje.
Ale najpierw obowiązkowy banerek 

Poniżej tematy do wykonania 



Moje propozycje to: 
Kartka okazjonalna: listki-tulipan-ramka


Kartka BN: 
czerwony-ramka-perełki
Tu muszę dodać ,że choineczkę sobie sama rozrysowałam cienkopisem ,bo akurat kupiłam nowiuśki i chciałam sprawdzić jak nim się będzie pisało.
Haha, pisze się świetnie,a i rysuje też niczego sobie,choć talentu w tym kierunku nie mam za grosz :)))



Jako trzecia karteczka:
królik/zając-listki-kokardka 


I na koniec obowiązkowy kolaż moich karteczek .



Jestem bardzo zadowolona z tego,że z początkiem miesiąca udało się wyrobić z zabawą u Ani.
Kto wie,może jeszcze w tym miesiącu zawitam na bloga,bo aż wstyd tak rzadko bywać mimo,że jestem usprawiedliwiona brakiem czasu.

Kochani pozdrawiam Was serdecznie i ściskam mocno :)





25 komentarzy:

  1. No to mnie zaskoczyłaś na maxa tymi kartkami Po pierwsze że tak szybko, po drugie, że aż trzy i po trzecie że takie fajne... choc to po trzecie w zasadzie nie jest zaskoczeniem:-) Twoje kartki zawsze są extra , bardzo pomysłowe i fajnie skomponowane. Ale tym razem kłaniam się nisko przed tą samodzielnie namalowaną choinką . Jest genialna!!
    Buziaczki przesyłam i dziękuję że jesteś w mojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne są Twoje karteczki. Choineczka moją faworytką :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki wpisują sie pieknie w bingo zabawę , oby starczało czasu na wszystkie twórcze dzieła i zabawy :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki. Ale rysowana choinka wymiata po prostu, jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu! Piękne Karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, mnie się najbardziej bardzo podoba karteczka wielkanocna, ale ta choineczka jest naprawdę świetna - trochę zbyt skromnie podchodzisz do swoich umiejętności :-)
    Przesyłam uściski i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki,ale choinką rzeczywiście zaskoczyłaś i nie mów że nie masz talentu,bo choinka śliczna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki, ale choineczka wymiata ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki wyglądają pięknie :) Nie będę oryginalna, bo też najbardziej spodobała mi się choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinką mnie zaskoczyłaś na maxa- jest rewelacyjna, jak i karta zresztą też:)
    Pozostałe też są i pomysłowe i śliczne, żeby nie było:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu,talentu to Ci akurat nie brakuje !!! Choinkę piękną zmalowałaś 😜 Pozostałe karteczki też super,bardzo pomysłowe.Pozdrawiam Cię całym sercem ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczkowa interpretacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki, gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danutko,ale szybko zrobiłaś kartki na zabawę u Ani .
    Skromne czy nie za to bardzo pomysłowe.
    Szczególnie z choinką robi niesamowite wrażenie.
    Danutko pozdrawiam cieplutko i może uda Ci się jeszcze wpaść bo przyznaje że Cię brak.😊 😊 😊 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Och! Ach moja kochana jak szybko i fajnie zrobiłas te karteczki, Urzekła mnie ta choineczka. Pozdrawiam i bywaj tu częściej, Tęskimt. Pozdrowienia i uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Danutko, kartki są prześliczne, a choinkę narysowałaś rewelacyjną - myślałam, że to gotowa grafika.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu no pendolino jestes normalnie!!! I ta choinka najbardziej mi sie podoba! Szkoda ze jej nie zeskanowałas zeby mieć w razie "w";):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo Danusiu! Brawo za tempo, brawo za ilość, brawo za samodzielne rysowanie! Piękne karteczki!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne karteczki:) a choineczkę cudną narysowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O żesz w mordkę Danusiu już? To się postarałaś nieziemsko. Podziwiam oczywiście rysowanie, bo jako kompletne beztalencie w tej kwestii mogę tylko podziwiać i odrobinkę zazdrościć umiejętności. Słowem karteczki wyszły cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super karteczki:) Gratuluję zorganizowania i samodyscypliny:)
    No i z tym rysowaniem to akurat racji nie masz, bo jednak super ci to wyszło:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A właśnie, że choinkowa najbardziej mnie ujęła! :)
    I super, że w tym zabieganiu wygospodarowałaś czas, brakuje nam tu ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Króliczek jest słodki, ale choinka - od razu "rzuciła się w oczy" i zrobiła wrażenie. Rewelacyjnie wygląda - ma w sobie to "coś".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Och! Ach moja kochana jak szybko i fajnie zrobiłas te karteczki, Urzekła mnie ta choineczka. Pozdrawiam i bywaj tu częściej, Tęskimt. Pozdrowienia i uściski

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)