środa, 1 listopada 2017

Podsumowanie Cyklicznych Kolorków

Witajcie.

Moi drodzy pozwólcie,że zacznę od podsumowania rocznicowej zabawy z października.
Kochani, moje serducho przepełniła przeogromna radość, gdy zobaczyłam ile powstało wspaniałych prac.

84 śliczności robi wrażenie ,prawda?

Kilka z Was zrobiło nawet po 12 prac ,czyli po jednej z danego miesiąca.

Szok,zdumienie i duma mnie ogarnia.
Jak dobrze,że Was miałam przez te 3 lata trwania zabawy.
Dlatego tu ,z tego miejsca pragnę Wam wszystkim bardzo podziękować,że przez ten czas byliście razem ze mną .
Dodatkowe podziękowania należą się tym dziewczynom ,które nie opuściły ani jednego miesiąca ,jesteście WIELKIE . 

A teraz zapraszam na bardzo kolorowy przegląd wszystkich prac ,jakie powstały w październiku.
















Kochane moje dziewczyny!

Bardzo długo myślałam nad tym czy kontynuować zabawę dalej czy też nie.
3 lata to szmat czasu i doskonale zdaję sobie sprawę ,że dla wielu z Was kolorki mogły zrobić się nudne czy nieciekawe.
Może pomysłów na inne zabawy w głowie mam mnóstwo,jednak czasu na ich realizację jakby  mniej .
Dlatego z wielkim bólem serca chcę powiedzieć ,że zabawę Cykliczne Kolorki Artystek Kolorystek uważam za zakończoną.
Łezka mi się w oku przez moment zakręciła,bo jakby nie było ta zabawa to takie moje małe dziecko.
Jak sobie powspominać początki kolorków, to z tego co pamiętam kupę godzin nad nią siedziałam ,sklecałam regulamin i trzęsłam portkami czy aby to co robię się spodoba.
Dziś już wiem ,że było warto,a każda minuta poświęcona na pisanie postów,podsumowań czy pisanie komentarzy u Was godna jest zapamiętania i wspominania.
Ale kochani nie martwcie się ,znając siebie znowu coś wymyślę i przybędę któregoś dnia z nową zabawą,być może jeszcze lepszą od tej.

Także kochani zaglądajcie do mnie ,bo nigdy nic nie wiadomo co i kiedy Wasza Danutka wymyśli.

A teraz dziękuję jeszcze raz wszystkim kolorystkom za czas,zabawę i wszystkie przemiłe słowa jakimi siebie wzajemnie obdarowujecie.

Pozdrawiam i ściskam Was mocno :)





38 komentarzy:

  1. Danusiu no jaja sobie robisz prawda? Przypominam Ci, że do prima Aprilis jeszcze szmat czasu. Nie zgadzam sie na takie zakończenie zabawy. Nie chcę i kategorycznie protestuję. Mam nadziję, że pozostałe dziewczyny mnie poprą. Wiem Danusiu, jak to jest z Twoim czasem. Wiem też, że Ty dasz radę poprowadzić zabawę kolejny rok i nie musisz nic zmieniać. Wystarczy rzucic kolor, bez udziwnień i komplikacji. To i tak jest dość motywujące do myślenia. zastanów się jeszcze kochana. Jeśli nie cofniesz postanowienia, trudno. Będziemy musiały sie z tym pogodzić, ale wiem, że wielu z nas zrobi się smutno. Mam nadzieję, że będziesz jednak z nami dalej. Szefowo. Buziaczki Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że z mojego bloga z lewej strony u samej góry zniknie banerek z Twojej zabawy w kolorki . Danusiu żal i smutek i to jeszcze w takim dniu jak dzisiaj. Płakać się chce. Z drugiej strony wiem że Twój czas skurczył się do minimum i poniekąd trochę rozumiem Twoją decyzję. Mam tylko cichą nadzieję że to miejsce gdzie od 3 lat wisiał banerek Twojej zabawy długo nie pozostanie puste.
    Bardzo Ci dziękuję za te ponad trzy lata wspólnej zabawy, za czas jaki poświęciłaś na jej prowadzenie , za zmuszenia mnie do kreatywnego myślenia.
    Buziaczki wielkie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu:))dziękuję Ci za ogrom wrażeń artystycznych doznanych podczas zabawy w kolory:))Rozumiem Twój przesyt:))i tak Cię podziwiam za konsekwencję :)))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. :( smutno trochę Kochana będzie zaczynać każdy kolejny miesiąc bez kolorka od Ciebie ale rozumiem i szanuję Twoją decyzję :*
    Na rocznicę powstało naprawdę mnóstwo przepięknych prac :* każda inna i wyjątkowa i zrobiona z serduchem.
    Dziękuję raz jeszcze za świetną zabawę, która zmuszała do ruszenia szarych komórek. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To były trzy bardzo twórcze lata, dziękuję Ci Danusiu za wspaniałą zabawę.
    Dzisiejsza galeria jest pięknym ukoronowaniem.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu złota, rozumiem brak czasu i ważne sprawy, które teraz dominują w Twojej codzienności. Ale... trochę szkoda zabawy, bo dla mnie każdy miesiąc miał dzięki Tobie określony kolor i zawsze czekałam na kolejny. A może zrobisz tak, jak radzi Hania - wrzucisz po prostu nazwę koloru. Cokolwiek zrobisz - dziękuję za wspaniała zabawę i nadanie rzeczywistości niezwykłej kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danutko wielkie podziękowanie za WSPANIAŁĄ ZABAWĘ i tylko się zastanawiam jaką prace zrobić przy takich wytycznych bo nie wiem jaki to kolor koniec.
    A na poważnie bardzo dziękuję Danutko za trzy lata super zabawy choć liczyłam na dziesięć 😁.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle galeria niesamowitych, pięknych i różnorodnych prac :)Mimo, że nie bawiłam się z Wami, to zawsze obserwowałam zabawę i podziwiałam powstałe nad nią prace, dlatego też mi przykro, że to koniec zabawy. Jednak zdaję sobie sprawę ile czasu pochłania prowadzenie całorocznej zabawy, dlatego rozumiem Twoją decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mojej pracy nie ma w podsumowaniu, a do stefana dodałam :( https://bibi-blue.blogspot.com/2017/10/haft-koralikowy-wisior-sniezynka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko przejrzyj jeszcze raz kolaże ,bo Twój wiosior był i jest zaraz na pierwszym z kolaży.
      Buziaki :)

      Usuń
    2. teraz widzę :) dziękuję :) czy dostałaś maila ode mnie?

      Usuń
  10. Aż nie mogę nic napisać. Może później. Smutno

    OdpowiedzUsuń
  11. No jak to, tak się nie godzi. Danusiu, szanuję Twoją decyzję, bo wiem ile czasu i serca poświęciłaś dla nas, artystek kolorystek. Bardzo dziękuję za super zabawę i zmuszanie mnie do myślenia. Przesyłam ogromne buziole I po cichutku czekam, że może jednak coś, kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście zapomniałam pozachwycać się nad kolejnymi super pracami koleżanek :) Uwielbiam oglądać je wszystkie razem w podsumowaniu :) Jeszcze raz buziam :)

      Usuń
  12. Danuś wielka szkoda, bo już przyzwyczaiłam sie do Twojej zabawy, ale wiem ile pracy trzeba w to wszystko włożyć, a czas nie chce się za diabła naciągnąć.
    Dziękuje za ekstra zabawę i powiem, ze liczę na następna;D
    Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, ja byłam z Tobą, Wami krótko tylko rok, dziękuję CI za ten rok wspólnej zabawy i wielu inspiracji :) Szanuję Twoją decyzję i czekam na coś nowego, szalonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu! Bardzo piękne Prace - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdego miesiąca zachwycam się zestawieniem niesamowitych prac wszystkich artystek-kolorystek, każdego czekam na temat kolejnego wyzwania. Wierzyć mi się nie chce, że to już koniec.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo posmutniałam, ale rozumiem zarówno Ciebie, Danusiu i bardzo szanuję Twoją decyzję, jak i Dziewczyny z dość pokaźnego Teamu Artystek Kolorystek. Żałujemy bardzo i czekamy z nadzieją na Twoje nowe pomysły i inspiracje. Pozdrawiam cieplutko - będę tu zaglądać pełna pozytywnych myśli a także po garść wspomnień po zabawie z kolorkami. To ja - smutna :-(((

    OdpowiedzUsuń
  17. Szok! Nie wiem jak to będzie bez wymyślania czegoś na Twoje wyzwania, ale rozumiem. Dziękuję Ci Danusiu za wspaniałe trzy lata:)
    Prace cudowne!
    Buziaczki Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromne podziękowania za prowadzenie zabawy przez całe trzy lata, to przecież nie byle co :) Jeśli chodzi o decyzję o zakończeniu, to faktycznie z jednej strony trochę smutno, ale z drugiej doskonale rozumiem, bo też przez ostatni rok słabo się udzielałam właśnie z powodu braku czasu. Myślę, że jednak kiedyś wymyślisz coś ciekawego (zapewne prędzej niż później) :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna galeria prac, jak zawsze. Dziękuje za trzy lata wspólnej zabawy, zaglądać bede nadal.

    OdpowiedzUsuń
  20. No to przywdziewam na miesiąc czerń :(, ale rozumiem Cię, pozostaje mi powiedzieć, że wielka szkoda, bo bawiłam się przy tej zabawie fantastycznie, poznałam wiele cudownych blogerek. Dziękuje Ci Danusia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale prace. Sama nie brałam udziału w Twojej zabawie ale zawsze miło mi było zajrzeć i nie mogłam się nadziwić Twoim pomysłom i energii :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Prace cudne powstały a Twoja decyzje Danusiu szanuje...no i zycze owocnych i twórczych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Az mi się łezka w oku zakręciła....i "dziecko" odchowane i "chrześniak" wychowany...w sumie warto było! Coś ma początek to będzie miec i koniec...
    Czekam na ciąg dalszy! :)
    Na pewno będzie pięknie! I ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale jak to tak... Bez kolorków? :-(
    Dzięki tej zabawie zaczęłam odważniej eksperymentować z kolorystyką prac. Więc wielkie Ci dzięki za nią! Dawała niezwykłego kopa i pobudzała wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście jest mi smutno. Ale dziękuję Ci Danusiu za te trzy cudowne lata :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzy lata to kawał czasu. Jestem pełna podziwu dla Twojego zaangażowania w tę zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu, jest mi bardzo smutno z zamkniecia zabawy.Była świetna! Wkładałaś w nią wiele czasu, a trzy lata to szmat drogi z nami:) Dziękuję Ci za tę zabawę,za te cudowne trzy lata, za kopniaki do mylenia i za to, że jesteś naszą Danusią:) Życie przynosi nam różne niespodzianki...Kochana zdrowia życzę, niech tam Ci się dobrze dzieje. Czekam na Twój powrót. Sciskam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Danusiu Kochana !!!
    Wiadomo,że smutno,przykro,ale ja akurat bardzo rozumiem Twą decyzję ...
    Od samego początku byłam z Tobą w Cyklicznych Kolorkach,trwałam wiernie,ale w tym roku odpadłam... gdy w grę wchodzi zdrowie,brak czasu na względy rodzinne,tak jak w moim przypadku...nooo musiałam zrezygnować...i to ze wszystkich zabaw,w których bałam udział :( Do dzisiaj mi serce krwawi,że odpuściłam,ale musiałam ...
    Podziwiam Cię za cierpliwość,wytrwałość,za organizację Twojego czasu,by wszystko ogarnąć !!! Ilość komentarzy,na które odpisywałaś !!! Szacun !!! To już ile czasu pochłania !!! Mimo,że nie dotrwałam do końca...nadal czuję się Artystką Kolorystką :) Dzięki Twoim zabawom polubiłam grę w kolory,sama kombinuję i mieszam barwami...nie boję się już niektórych połączeń ... Dziękuję Ci za te wszystkie lata i zabawy,które na zawsze zapamiętam :) Jesteś wspaniałą Kobietą,osobą,której nie sposób nie polubić ... Lovciam Danutko :* <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za te wszystkie miesiące wspólnej zabawy. Nie każdego miesiąca udawało mi się dołączyć, ale każdego miesiąca zaglądałam tu i podziwiałam prace kolorystek. Cykliczne kolorki były jedną z pierwszych zabaw blogowych, do których dołączyłam. Na wielu blogach zostanie po nich ślad. I nie tylko na blogach, bo przecież tyle cudownych prac powstało.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytam ten post od tygodnia codziennie i za każdym razem ściska mnie w żołądku. Brak mi słów.
    Dziękuję Danusiu, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani moi proszę nie martwcie się ,nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
      Znacie mnie i wiecie,że któregoś dnia,pewnej godziny wpadnę znowu z jakimś szalonym pomysłem i naszej zabawy nie będzie końca.
      Ściskam Was wszystkich mocno i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  31. Danusiu, piękne podsumowanie, szkoda tylko że ostatnie. A może jednak nie? Może powrócisz z kolejna świetną zabawą, albo nadal będziemy kontynuować zabawę w kolorki, przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby się one powtarzały.
    Mimo wszystko, dziękuję ci za te lata z "Arystkami".
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Danusiu:)
    Takie zaskoczenie dla mnie! Ja tu sobie myslę: może powrót do blogowania będzie łatwiejszy dzięki "kolorkom" a tu taka przykra niespodzianka :(
    Danusiu, BARDZO dziękuję ci za prowadzenie tej zabawy! To co poprzez nią robiłaś jest WIELKIE! I choć ja ostatnio nie uczestniczyłam w niej to zawsze będzie w moim blogowym serduchu <3 :)))
    Buziaczki serdeczne i może tym razem uda mi się częściej gościć w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)