czwartek, 5 października 2017

Podsumowanie wrześniowych kolorków

Czołem kochani.

Nadszedł czas podsumowania ostatniego miesiąca naszej wspólnej zabawy.
Kochani ,a właściwie moje kochane rybeczki to co tworzycie jak zawsze zapiera dech w piersiach.
Jest może mniej prac niż na początku zabawy,gdzie oscylowaliśmy koło setki uczestników,ale to nie znaczy,że jest gorzej .
Wcale nie ,taka dzielna gromadka bardzo cieszy moje serducho.
Są pośród Was wierne dziewczyny,które od samego początku dzielnie mierzą  się z kolejnymi zestawami kolorystycznymi.
Fajnie tak co miesiąc czekać na nowy kolorek,sama też jestem zawsze podekscytowana tym co mi wyjdzie,co wymyślę, trochę zakłopotana, czy aby pomysł się spodoba.
Jednak co bym nie wymodziła,zawsze dajecie świetnie radę .
A mnie każda praca cieszy,nawet najskromniejsza,najdrobniejsza,bo tworząc ją myślicie nie tylko o mnie i mojej zabawie,ale również o innych dziewczynach,o tym jakimi słowami Was pochwalą i zmotywują do dalszej pracy.
Dlatego bardzo Wam wszystkim dziękuję i zapraszam na krótki skrót tego co w rybnych klimatach powstało .

A do wyboru mieliśmy takie oto 4 rybki:









Czyż nie pięknie wyszła nam ta "Podwodna eksplozja kolorków"?
Ja uważam ,że jest cudnie,kolorowo,dosłownie jak na jakiejś rafie koralowej:)))

A teraz już żegnam się z Wami i obiecuję bywać tu częściej .

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie ,dziękuję za przemiłe komentarze i Wasze odwiedziny.

Buziaki :))))



20 komentarzy:

  1. Piękna podwodna inwazja kolorków :) Każde pięne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie kolorowo dziś U Ciebie Danusiu. Cudne prace powstały w tym podwodnym świecie. Dziękuje Ci bardzo za te 3 lata zabawy w kolorki i za ogrom czasu jaki jej poświęciłaś. Pamiętam jaki był cel tej zabawy , miałyśmy się poznać odwiedzać wzajemnie. I ten cel został osiągnięty . Poznałam przez Twoja zabawę całe mnóstwo sympatycznych dziewczyn. Kiedyś tez odwiedzałam wszystkie uczestniczki... niestety ostatnio czas się jakoś sfilcował i nie do wszystkich docieram z komentarzem.
    Buziaczki przesyła i życzę słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje Danusiu. Mniej nie znaczy gorzej. Powstały śliczne prace. Tobie dziekuje za zebranie wszystkich naszych prac do kupy. Jest na co popatrzec i czasem nawet sie zachwycic. Buziaczki i trzymam za słowo w sprawie Twojej tu bytnosci. Pa .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ kolorowo :-) Piękne prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa rafa koralowa!Piekne prace i bardzo kolorowe.Danusiu, jest nas i tak dużo:) Uwielbiam zaglądać do dziewczyn i podziwiać co zmontowały:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, piękne rybki pływają w tym oceanie kolorków.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorowy zawrót głowy :) świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu! Wszystkie prace są wspaniałe - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zebranie prac, podsumowanie. Cieszę się ze i moja praca jest wśród nich. Dziękuję Danusiu za zabawę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne kolorowe prace powstały , a ja nie zdążyłam ... :( w tym miesiącu się poprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same piękne prace, jest co podziwiać i bardzo radosne kolaże wyszły :)
    pozdrawiam ciepło, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna kolorowa kolekcja prac! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Działo się we wrześniu - piękne prace :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie, że piękna "eksplozja"! Big Bang się chowa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką mam pustkę w sercu, gdy nie ma tej zabawy, dobrze że jest Danusia, do której można wpaść i powspominać czar zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)