czwartek, 27 lipca 2017

Zabawa karteczkowa u Ani

Czołem wszystkim :)

Zabawy karteczkowej u Anulki nie mogę odpuścić i choćby się waliło,paliło musiałam zrobić karteczki .
Ania też nigdy nie daje za wygraną i zawsze w pocie czoła,z jęzorem na wierzchu,w godzinach nocnych po pracy  stara się wyrobić z moimi wyzwaniami.
Po drugie nie od dziś wiadomo,że się bardzo przyjaźnimy i nie wyobrażam sobie ,aby mi jej kiedyś zabrakło.Teraz dzielnie znosi moje niebywanie w sieci,rozumie i wspiera w wielu sprawach .

Anusia dziękuję ,że zawsze jesteś na straży .

Wracając do tematu karteczkowego,na ten miesiąc tematy dla nas wymyśliła Iwonka .
Banerek pokaże co tam ciekawego mieliśmy do zdziałania .


Z braku czasu wykonałam tylko 3 karteczki ,skromne bo skromne ,bez szaleństw, ale zgodne z wytycznymi .

Jako pierwsza kartka,która miała mieć dwa serduszka.U mnie jest to karteczka ślubna,tylko napisu nie dałam ,bo nie mam haha :)
W razie czego coś sie wymyśli.


Następna karteczka miała zawierać laskę cukrową i taką znalazłam na papierze do owijania  prezentów 

Jako ostatnia kartka przypominająca lato .
U mnie to róża w pełnym rozkwicie,malowana promarkerami i motylek .
Muszę przyznać ,że ta kartka mi się  podoba najbardziej.Jest skromnie,ale kolorystycznie jak dla mnie idealnie.
Mam nadzieję ,że obdarowana też to potwierdzi :)



I na koniec obowiązkowy kolaż dla Anulki.



Trzymajcie się kochani :)
Dużo słoneczka Wam życzę,bo to co jest za oknem od wczoraj to przypomina jesień, a nie piękne lato.



21 komentarzy:

  1. śliczne karteczki, też najbardziej podoba mi się ta różyczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, piękne są Twoje kartki i piękna przyjaźń z Anią.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki, a stałość zobowiązań zachowana. Mnie się chyba najbardziej ta ślubna podoba, z tym dodatkiem "welonu" - fajny pomysł. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu kochana dziękuję Ci za te miłe słowa, aż mi się łezka zakręciła. Ja powiem tylko Dziękuję ,że JESTEŚ !!!
    Kartki lipcowe piknę poczyniłaś. Ślubna grafika mnie ubawiła, jest świetna. Laseczka cukrowa jak się patrzy do tego fajna grafika. A różyczki przepiękne. Sądząc po kolorach poleciały albo do Hani albo do Nawanny :-)
    Dziękuję, że mimo kompletnego braku czasu przygotowałaś karteczki na moją zabawę.
    Buziaczki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że nie odpuszczasz :) U mnie za oknem też lipcopad, ale nie tracę nadziei na słoneczko :) Karteczki są świetne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, ślubna jaka fajna wesoła :) A różyczka ślicznie pokolorowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu super kartki zrobiłaś,mnie bardzo się podobają 😃
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, Danusiu!
    Świetny pomysł z welonem na ślubnej i super grafika z humorem.
    Laseczka cukrowa przewiązana sznureczkiem jest śliczną ozdobą kartki bożonarodzeniowej.
    A herbaciane różyczki i motylek to piękny, letni klimacik.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki. Do niektórych zabaw też jestem przywiązana i ciężko odmówić. Siedzę po nocach i dłubię 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. No i dałaś radę Danuś;)Kto, jak kto, ale Ty byś nie dała? Karteczki śliczne, zwłaszcza ta z nowożeńcami;)Najbardziej podobają mi się ich ,,gębule";) Gdyby nie uszy, to pewnie śmieliby się dookoła głów;););)Pozdrawiam Cię Danuś gorąco, przesyłam buziaki i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć z kolorem róż trafiłaś idealnie w mój gust, to kartka ślubna podoba mi się najbardziej, a tak ogólnie wszystkie są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu! Wszystkie karteczki są Wspaniałe, Najbardziej mi się podoba ta z różyczką - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe karteczki jak zawsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki! Widzę że i u Ciebie moskitiera znalazła zastosowanie hihi. Buziaczki Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu! Twoje karteczki sa coraz piękniejsze. Brawo!!! za to, że mimo braku czasu udało ci sie je wykonać. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie karteczki są zawsze udane :) Wszystkie śliczne, ale ta ślubna jakoś wyjątkowo mi się spodobała, jest taka urocza i pozytywna jednocześnie.
    A słońca zaraz będzie pod dostatkiem, bo ponoć upały idą. Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skromność to cnota:-) Ta para młoda jest odjazdowa, zazwyczaj ślubne kartki są bardzo "poważne" a przecież ślub to taka radosna uroczystość (zazwyczaj;-)) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu a ja dalej tylko mogę pozazdrościć Waszych, Twoich umiejętności robienia kartek i czasu.
    Kartki piękne , jak zwykle. A Nowożeńcy nie tylko szczęśliwi ale bardzo uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wykonanie, karteczki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha super, zwłaszcza ta ślubna mnie zauroczyła :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)