piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie jagódek i rocznicowy BONUS

Witam .
Kochani ten post będzie podzielony na dwie części .
Zacznę od podsumowania czerwcowych jagódek jakie mieliśmy okazję wykonywać w tym miesiącu .
Nie myślałam ,że tak fajnie one nam wszystkim wyjdą .
Pojawiły się prace w różnych odcieniach począwszy od mocno granatowych na fiolecikach kończąc.
Wszystkie jak zawsze piękne,pomysłowe i jagodowe.
Dziękuję Wam kochani za ten trudny czas,bo czerwiec do takowych właśnie należał .

Zanim pokażę kolaże wszystkich prac muszę koniecznie pokazać jagódki ,które mają śmieszne,rozdziawione  minki i bardzo mi się spodobały.
Po prostu wystarczy chwilka ,aby coś takiego zrobić,nacieszyć oko i zjeść haha:) 

I już zaczynamy podziwiać wszystkie jagodzianki razem :)








I na koniec carvingowe prace razem 


A teraz przechodzę do drugiej części dzisiejszego posta.
Jak już wiecie właśnie minął drugi rok naszej wspólnej zabawy.
Dlatego w tym miejscu pragnę wszystkim moim Artystkom Kolorystkom podziękować za te  piękne ,niepowtarzalne i  blogowe chwile ,cudowne prace i moc wzruszeń jakie dostarcza mi co miesiąc zabawa z Wami.
A ponieważ ten rok oparty był na inspiracjach zdrowego odżywiania,dlatego też zapraszam na taki wirtualny torcik .



Gdyby torcika zabrakło to serwuję jeszcze  fajne warzywne  babeczki ,mam nadzieję ,że teraz wystarczy dla wszystkich haha:)


Nie wiem czy byłam  przez ten czas dobrą szefową zabawy,nie mnie to oceniać ,ale zawsze starałam się jak najlepiej prowadzić zabawę ,nikogo nie urazić ,wspierać wszystkich jednakowo ,pomagać ile tylko można i dawać z siebie 100 a nawet 200%. 
To był bardzo dobry czas dla nas wszystkich,bo z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc poznawaliśmy  się  coraz bardziej.
Dzięki kolorkom  poznałam wiele wspaniałych dziewczyn ,z wieloma  bardzo zaprzyjaźniłam się  i pewnie jeszcze z wieloma się zaprzyjaźnię .
Odkryłam kilka całkiem nowych artystek ,tzw. "perełeczek" i zaprosiłam do wspólnej zabawy .
Muszę przyznać ,że dużo myślałam nad dalszym prowadzeniem zabawy  .
A Wy pewnie też czekacie  ze zniecierpliwiem co dalej będzie?

Kochani powiem tak .

Moim marzeniem było to, aby zabawa w kolorki była wyjątkowa ,aby wszyscy   czuli się jak w jednej wielkiej rodzinie i do tego dążyłam od samego początku .
Czy mi się to udało ?


Pewnie dla wielu z Was początki zabawy były trudne ,bo nie ułatwiałam Wam tego haha:)
Ale też zapewne nie jedna Artystka Kolorystka  pamięta,że  walczyłam jak lwica o każdy punkt regulaminu,o każdy nadrobniejszy szczegół zabawy .
Wszystko musiało grać jak w zegarku .
Z czasem troszkę złagodniałam haha i dałam Wam większe pole manewru umożliwiając udział w innych zabawach.


Przyznam moje mróweczki ,że  gdyby nie Wy  to zabawy pewnie by już dawno nie było.Jesteście moją siłą napędową ,dzięki Wam wiem ,że żyję i mam jakiś cel do zrealizowania .
Jeszcze z miesiąc temu byłam prawie pewna ,że to będzie koniec CK,jednak im bliżej ten termin nadchodził tym większe było moje wahanie.

Jedni powiedzą ,że wszystkie kolorki już były i nie ma co wymyślać.

Jednak ja mam zupełnie inne zdanie na ten temat ,bo przecież połączenia kolorystyczne to właściwie nieskończoność.

Pomyślałam sobie ,że młodsze stażem Artystki mogą poczuć niedosyt,bo co dopiero pojawiły się w zabawie ,nabrały ochoty, a tu nagle zonk.
Kochani tego Wam nie mogę zrobić .
Ale potrzebuję też czasu ,aby nabrać sił ,naładować akumulatory i chęci do prowadzenia zabawy.
A teraz jest idealny ,wakacyjny okres ,aby przemyśleć pewne sprawy i nabrać sił na kolejny rok.

Czy zabawa dalej będzie trwała zależy głównie od Was.
Pytanie tylko czy Wy kochani jesteście do tego gotowi?

Na czas wakacyjny oczywiście  nie zostawiam Was z niczym i nie byłabym sobą gdybym czegoś nie przygotowała.

A tą  niespodzianką jest 
dwumiesięczny BONUS 

Ponieważ lato to okres upałów ,więc będziemy się chłodzić .
Czym zapytacie?
Pysznymi lodami w 6 smakach .



I szybciutko krótkie zasady .

1.Praca powinna zawierać dowolnie wybrane conajmniej  3  kolory z banerka .
Licząc od lewej :
waniliowy 
czekoladowy 
malinowy
pistacjowy
śmietankowy
morelowy.
Wszystkie wybrane przez Was lodowe kolorki powinny stanowić min.50% pracy,a pozostałe  jakie użyjecie w swoich pracach są dowolne .
Jak widzicie daję Wam dużą dowolność i jestem przekonana, że  zrobicie z tych różnych  lodowych połączeń prawdziwe  cudeńka .

2.W postach zaznaczacie z jakich gałeczek  lodów korzystaliście w swojej pracy .

3.Resztę zasad znacie doskonale ,a kto nowy zapraszam do poczytania tutaj

4.Spośród wszystkich zgłoszonych prac  wybiorę 3 najciekawsze ,które nagrodzę drobnymi upominkami .

5.Prace linkujecie do dwóch żabek,pierwsza lipcowa,w sierpniu dodam kolejną .

6.Dla chętnych wyjątkowo można zrobić dwie prace i dodać dwa linki.

7.Kto chętny na "lody dla ochłody" podnosi łapką w górę i szybciutko mi tu zgłasza swój udział .

Jestem ogromnie ciekawa,czy jakieś kolorystki znajdą czas i chęci na wakacyjną, lodową zabawę .
Z mojej strony serdecznie zapraszam :)

Tak na marginesie swoją pracę mam już prawie gotową ,ale wiadomo znałam temat haha:) i pewnie niebawem  wrzucę ją na pożarcie Stefanowi,pod warunkiem ,że wymyślę jej zakończenie, bo zabrakło mi trochę materiału .

To do następnego klikania :)

Buziaki :)




74 komentarze:

  1. Ja przyznam się bez bicia, w zabawie biorę udział sporadycznie:) Ale zawsze bardzo fajnie się bawię, i super by było jakby ta zabawa jeszcze trwała:)Faktycznie połączeń i nazw kolorów może być nieskończoność:)Lody dla ochłody na upalne dni to marzenie:) Postaram się coś wykombinować z nich pysznego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Danusiu że zabawa trwa! Dla mnie wakacje to najspokojniejszy okres, dlatego oczywiście już zgłaszam swoją chęć, co więcej, pewnie traf chciał, że nawet mam pracę;) Innym razem może bym czekała że zrobię coś innego, wyjątkowego, ale skoro będzie można zgłosić dwie to nawet nie będe się zastanawiała;)
    Torcik ogrodowy rewelacyjny! Dziękuję:)
    Tobie i wszystkim Artystkom-Kolorystkom dziękuję za te dwa lata i życzę wielu następnych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie nie jestem w zabawie obecna od początku,bo trafiłam do Ciebie później,ale nie wyobrażam sobie,co by było,gdybym tu nie nie trafiła,chyba już bym swojego bloga zlikwidowała,bo w pewnym okresie odczuwałam już taki zastój i stagnację.Dzięki Tobie Danusiu poznałam grono cudownych ludzi,z Tobą na czele,dzięki którym chce mi się codziennie włączyć komputer i tu zajrzeć,a przede wszystkim zobaczyłam,że papierkami i wszelkim innym rękodziełem zajmują się osoby z różnej "półki" wiekowej,bo wcześniej wydawało mi się,że to zajęcie dla młodych,a ja jestem wśród nich jakimś cudakiem.Zrozumiałam także,że nikomu nie muszę się tłumaczyć dlaczego robię kartkę zamiast oglądać w telewizji kolejny serial.Tak więc jeżeli o mnie chodzi,to będę wdzięczna jeżeli będziesz dalej nam szefowała,dawała wytyczne i pilnowała regulaminu,czyli po prostu,żebyś dalej tu była.No i bardzo Ci dziękuję za to że byłaś,jesteś i mam nadzieję będziesz,masz dar przyciągania do siebie ludzi i potrafisz stworzyć taką atmosferę,że chce się żyć,bardzo Ci DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś, a gdzie żabcia? Pojechała na wakacje?! Mam już pracę i nie mogę podlinkować:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu żabka była od samego początku,to bloger coś świruje i ją chowa.Czasem tak jest,że jej nie widać i nic na to nie poradzę .
      Dzięki za tak szybko dodaną pracę
      Buziaki kochana :)

      Usuń
    2. Aniu żabka była od samego początku,to bloger coś świruje i ją chowa.Czasem tak jest,że jej nie widać i nic na to nie poradzę .
      Dzięki za tak szybko dodaną pracę
      Buziaki kochana :)

      Usuń
    3. Haha ,a teraz jeszcze go wzięło na podwójne komentarze .
      Blogerku uspokój się bo zrobimy z Tobą porządek haha,przecież w nas jest siła ,prawda dziewczyny :)

      Usuń
  5. Danusiu cieszę się bardzo , że bawimy się dalej. Ani się waż kończyć zabawę , no ewentualnie mogę się zgodzić na zmianę jej charakteru , ale zabawa u Ciebie musi być i to nie podlega żadnej dyskusji !!!!
    Lody uwielbiam , choć jadam rzadko. Takie lodowe kolorki na wakacje to jest To co tygryski lubią najbardziej.
    Dziękuję Ci pięknie za czas jaki poświęcasz na prowadzenie tej zabawy , a sama wiem doskonale ile go potrzeba :-)
    Jagódkowe prace piękne powstały i dopiero na zbiorczych fotkach widać ile ich jest i jak są różnorodne .
    Buziaczki i raz jeszcze wielkie DZIĘKUJĘ !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow tego się nie spodziewałam ale jest w czym wybierać więc może się skuszę na te lody pozdrawiam ciepltko😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekniie Danusiu to wymyslilas. Jestem Ci wdzieczna za ten wakacyjny bonus. Teraz to spokojnie moge na urlopik. Kolorki iscie letnie wiec cos sie wymysli. Buziaczki kochana i do nastepnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. ża aż trzy w jednej pracy, a gdzie se podział 100%/ ;(
    Danuś żartuję, bo w jednym kolorze mogłabym już mieć, a tak chyba trzeba będzie coś wymyślić.

    Co do CK, to czułam że coś się kroi i wcale się nie dziwię Danusiu, bo i pracy przy organizacji bardzo dużo, potem trzeba jeszcze podsumowanie zrobić, ale byłby niedosyt i u "starych" Kolorystkach też, bo to już chyba nałóg :D
    Dziękuję Ci za każdy były i następny miesiąc zabawy w Rodzinie, bo dzięki Tobie tak się czuję:D
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne jagodki :) Dziekuje Danusiu za dwa wspolne lata :) Nie umiem pisac dlugich komentarzy... Ale Ty wiesz co chce powiedziec...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lody dla ochłody to ja uwielbiam. Wszelakie smaki. Podsumowanie jak zwykle super. Prace faktycznie bardzo kolorowe. Dopiero na zbiorczych zdjęciach widać ich pomysłowość. CK to taka motywacja do działania. Stworzenia czegoś co sie przyda. Może nie brałam udziału we wszystkich zabawach, ale chętnie jeszcze bym się pobawiła. Gratuluję Danusiu wytrwałości i ogromu pracy i sił jakie wkładasz w prowadzenie tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu kolorki jak najbardziej trafione lodowe:) Mam nadzieję że, naładujesz akumulatorki zeby starczyło na następny rok i dłużej, odpoczywaj Kochana, korzystaj z wakacji. A ja pędzę coś wymyślić na wyzwanie :) Buziam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. prace jagodowe śliczne a i pomysł wakacyjny też wspaniały Danusiu, ja póki co się nie określam jak dam rad to coś podrzucę ;) ściskam !!! i dziękuję za Twój niesamowity wkład w blogowy świat !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te jagódkowe prace! od niedawna uczestniczę w zabawie, bardzo lubię te kolorkowe wyzwania. Zgłaszam się i do lodowej wariacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że ostatnio trochę się opuściłam w zabawie (tak to już jest w życiu, że czasem człowiek nie wyrabia), ale bardzo mi się podoba ta wakacyjna edycja i lody dla ochłody :)
    Mam cichą nadzieję, że to jednak nie będzie koniec Kolorków i coś się pojawi we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ja się trochę opuściłam też ostatnio w zabawie ;( Nie kończmy Cyklicznych Kolorków Kochana, bo to fantastyczna i motywująca zabawa :* Złączyłaś nas Kochana w jedną Rodzinę :) co jest piękne :)
    Kolorkow i możliwości łączenia ich jest multum :)
    Temat letni bardzo wdzięczny :) Zapewne coś wykombinuje coby Stefcio głodem nam nie padł.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle świetne podsumowanie - dziewczyny się spisały!
    Ani przez chwilę nie pomyślałam, że mogłybyśmy kończyć zabawę. Spokojnie wystarczy nam kolorków na następny rok, a nawet na kolejny :-)
    Patrząc na te lody widzę, że mam osmiornice w tych kolorach, ale bez obaw, zrobię coś innego, krótko mówiąc w zabawie byłam-jestem-będę :-)
    Dziękuję Danusiu za dwa lata cudownej zabawy!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu może się w końcu skuszę, bo tym razem czasu bardzo dużo :)
    A zestawienie prac świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja zabawa to świetna okazja do promocji własnej twórczości prezentowanej na blogach, nie mówiąc już o znajomościach, jakie dzięki niej się zawiązały. Niech trwa i trwa i trwa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że JESTEŚMY GOTOWI! na kolejną edycję tańca z kolorkami!
    Nie widzę powodu aby przerwać taką świetną zabawę, nawet gdybyśmy miały się powtarzać.
    Pierwsza w szeregu! :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace:) Muszę się zmobilizować i zaszaleć z tymi lodowymi kolorkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, ja tam będę się bawić z Tobą do końca świata i jeden dzień dłużej. Nawet jak kolory będą się powtarzać - co mi tam! I tak jest świetnie.
    A Ty jesteś cudowną szefową i myślę, że każdy czuje się w tej rodzince Artystek - Kolorystek jak u siebie w domu. Dajesz z siebie faktycznie 200%, a nawet więcej i to się czuje. Tak więc "sza lalalala zabawa trwa..." i ja biorę w niej udział!
    Pozdrawiam ciepło i zasypuję buziakami:)
    P.S. Uwielbiam lody - wszelkie możliwe smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu, jedź, odpoczywaj i wracaj z nowymi pomysłami na dalszy ciąg zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam rano, poczytałam, ale brakło czasu na napisanie komentarza, a Ty wiesz, że ja nie umiem pisać mało.
    Danuś dzięki wielkie za tę blogową rodzinę, jaką stworzyłaś. To jest coś co wielu osobom pozwala wyjść ze skorupy ślimaka i otworzyć się na otaczający świat, nie ważne, że wirtualny, ale bardzo przyjazny. Poznałam wiele wspaniałych osób równie zakręconych robótkowo, jak ja i to dzięki Tobie, oraz CK. Nie wyobrażam sobie, że zabawa miałaby się skończyć, co ja bym wtedy wymyślała; nie, nie, nie zgadzam się. Doceniając Twój wysiłek w prowadzenie tej zabawy, bardzo chcę Ci podziękować i trwajmy do końca świata i jeden dzień dłużej.
    Zbiorówka jagodowa świetna, na kolejny bonusowy temat się piszę, bez dwóch zdań, już dumam co by to mogło być i możliwe, że niedługo się zjawię u Stefana na pożarcie, jeśli tylko dobrze policzyłam procenty, bo jakoś ich nie kumam. Czy 50% ma się składać z tych trzech dowolnych gałeczek lodów do wyboru, reszta wedle uznania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuś nie musi być z 3 ,praca może być nawet ze wszystkich6 gałek .Ważne aby łączna ilość tych wybranych wyniiosła min.50%,a ile % jakiej gałeczki użyjesz to już pozostawiam do Twojej dyspozycji.
      Zatem do dzieła ,buźka

      Usuń
  24. Danusiu, ja tu taka świeżonka nie śmiem prosić abyś trwała ;*, dziękuję Ci za pracę jaką wkładasz w to blogowe życie, za Twoje serducho. Wypoczywaj więc , regeneruj się. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak dobrze, że do sierpnia dałam radę chociaż :**

      Usuń
  25. Nawet przez chwilkę nie pomyślałam, że może nie być zabawy z kolorkami :)
    Dziękuję Danusiu za czas jaki poświęcasz na prowadzenie tej zabawy, a także za pięknie podsumowanie naszych jagódek :)
    I jak zwykle dopiero na zbiorczych fotkach widać ile ich jest i jak są różnorodne i ciekawe.
    Pomysł na lody dla ochłody jest super i na pewno i tym razem mnie nie zabraknie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu na początek dzięki serdeczne za te dwa lata wspólnej zabawy. Fajnie było i z miłą chęcią pobawię się kolejne lata u Ciebie bo wierze, że nadal będzie się tu coś działo. A ja napisze szczerze, tak z serducha, najwyżej mnie inni zlinczują :) Dla "świeżych" może i nie dosyt, ale dla mnie już jest w sam raz, bo przez 24 miesiące bawię się z Tobą kolorami. Nie ukrywam, że marzy mi się coś innego, może coś podobnego do wyzwań siódemkowych, gdzie nie kolor a jakaś konkretna rzecz do zrobienia by była. No tak mi się zamarzyło. Bo ja jestem z tych co lubią mieć konkretne wytyczne :) A może tak połączyć jedno z drugim? Konkretna rzecz do zrobienia i np 3-4 kolory którymi możemy sie posługiwać robiąc ją?
    W każdym razie odpoczywaj, ładuj akumulatory i wracaj tutaj ze zdwojoną siłą i nowymi pomysłami :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Co prawda przez różne takie pojawiam się w zabawie od jakiegoś czasu nieregularnie, ale mam nadzieję, że będzie trwała. (choć to poznawanie ludzi to dla mnie pewna zagadka) :-)
    I oczywiście postaram się coś w takich kolorach stworzyć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja oczywiście zgłaszam swój udział!!!
    Danusi,nie możesz nam zrobić kuku, zamykając zabawę. Ja jestem zadowolona, bo mnie mobilizujesz, a czasu też brakuje jak i u nie jednej z nas. Jagodową prace skończyłam, ale nie miałam możliwości wstawienia. Co innego pochłonęło mój czas i myśli. Takie losowe sprawy zdarzają się nam często/ Ale Jestem zwarta do dalszej zabawy:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu następnym razem ,w razie jakiś przeszkód pisz śmiało o co kaman .Razem coś wymyślimy i uradzimy :)
      BUziaki :)

      Usuń
  29. Bardzo się cieszę Danusiu, że bawimy się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wyobrażam sobie by mogło zabraknąć wyzwań kolorkowych, dzięki nim odkryłam takie połączenia kolorystyczne, na które sama bym się nie zdecydowała. Poza tym Danusiu, czytając Twoje posty gęba mi się uśmiecha tak bardzo są pozytywnie i energicznie naładowane.
    Oczywiście w lodowej zabawie wezmę udział. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu! dziękuję za możliwość dalszej zabawy, która mnie cały czas wkręca do dalszego tworzenia. Ponieważ to lubię i udało mi się wpasować w temat, więc żabka nakarmiona. Pozdrawiam i cudownego odpoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Kochana Danusiu :)
    Ja tu zasiadam zwarta i gotowa,by znów przystąpić do zabawy,a tu...początek wpisu sprawił,że chwilowo zamarłam ... :)
    A tak na poważnie rzeknę tak :
    Wcale bym nie zdziwiła się,gdybyś zakończyła zabawę i na pewno nie miałabym tego za złe :) Wiem i zdaję sobie z tego sprawę ile to kosztuje Cię czasu i zaangażowania.W posty,pomysły,bezlik wcale niekrótkich komentarzy do wszystkich uczestników zabawy,wymieniać by dużo.Wiadomo,że każdy początek ma swój koniec,chyba,że planujesz nieskończoność :) He he :)
    Aczkolwiek ucieszyłam się niezmiernie,że dałaś nam wspaniałe wytyczne na wakacyjny czas :) Uwielbiam te kolory lodów i już za chwilę będę ryła w moich materiałach,by coś stosownego znaleźć na tę wyjątkową okazję :)
    Jakąkolwiek podejmiesz decyzję,ja ją uszanuję i zawsze będę wdzięczna,że tyle czasu mogłam trwać w zabawach zorganizowanych przez Ciebie :)Żałuję,że ostatnio musiałam odpuścić,ale teraz nadrobię :)
    Pozdrawiam Cię Danutko bardzo,bardzo miło i życzę udanych wakacji :)
    Całuję :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  33. Super Danuś! Lody dla ochłody w te upalne dni to naprawdę wspaniały pomysł;) I kolorków mnóstwo, więc jest w czym wybierać;) Odnośnie jagodowych prac, to rzeczywiście wszystkie śliczne! Ale, że ja ,,buntownik" to muszę wykrzyczeć, że zrobiłam dwie jagodowe prace, bo carvingowa mi nie wyszła, ale tej drugiej nie ma w kolażu...Widocznie Stefan bardziej woli malowanki... No i prawidłowo, bo bransoletki, to nie dla niego ha ha ha ha ha ha;) pozdrawiam Cię Danuś gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Danusiu nie biorę udziału w zabawie, ale bardzo chętnie czytam Twoje szalone pomysły i uśmiecham się sama do siebie. Zabawę zorganizowałaś przednią, dajesz w niej dużo energii i serduszka, a prace koleżanek i ich zmagania chętnie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyobrażam sobie ile czasu pochłania organizacja takiej zabawy i dlatego jestem pełna podziwu dla Ciebie Danusiu. Ja już dawno zrezygnowałam z udziału w wyzwaniach - wiernie trwam tylko przy Tobie i przy Ani. Byłoby mi szkoda...
    Jagodowa kolekcja jest prześliczna i bardzo inspirująca.
    Temat lodowy bardzo mi się podoba i oczywiście bawię się dalej. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana Danusiu,oj faktycznie czułabym niedosyt,gdyby ta wspaniała zabawa skończyła się u Ciebie-tym bardziej,że dopiero z trzech kolorków się wywiązałam...i jako ta,która stażem pewnie jestem najmłodsza w zabawie-czuję się u Ciebie jak w domu;) Panuje tutaj tak pozytywna i miła atmosfera -jak w domu pełnym ciepła i miłości-a Ty Kochana masz niesamowity dar przyciągania;) Chętnie bawię się nadal i bardzo Ci dziękuję,że poświęcasz tyle swojego czasu,byśmy mogły się wszystkie lepiej poznać,odnaleźć w wirtualnym świecie i dzielić swoimi pasjami;) Danusiu bez Ciebie ani rusz-więc nabierz sił przez wakacje i do dzieła;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wykorzystałam wszystkie gałeczki, ale czy da się to pokazać na fotografii? Jeszcze nie dojrzałam do grzebania w ustawieniach aparatu... Ale mam inny powód do zadowolenia ;) Po raz pierwszy od kilku miesięcy udało mi się nie być ostatnią uajzą w Twoim wyzwaniu ;) Buziaki i życzę superładowania akumulatorów w wakacyjne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prace jagodowe zebrane pięknie wyglądają. Widać tu nie tylko ich urodę ale również różnorodność. I wiem Kochana ile w to pracy włożyłaś . Danusiu podziwiam Cię za piękne pomysły i za wkład włożony w to wszystko, w ogrom pracy.
    Nie wyobrażam sobie żeby było bliskie końca kolorystyczne wyzwanie. Wierzę , że nie narzekasz na brak pomysłów. A zawsze można powtarzać czy łączyć i robić coś nowego. Te wyzwania mobilizują i budzą nowe spojrzenie . Wiele prac nigdy by nie powstało , gdyby nie to wyzwanie.
    W lodowych kolorach coś wymodziłam :)
    Buziaki i udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Danusiu, po pierwsze bardzo Ci dziękuję za ten rok zabawy. Niestety nie wzięłam udziału we wszystkich miesiącach, bo pokonał mnie oliwkowy wrzesień :( Cyklicznymi kolorkami mobilizujesz do tworzenia, więc proszę Cię, nie kończ zabawy! Poznałam wiele nowych blogów, i choć nie zawsze zdążę skomentować wszystkie prace Kolorystek, to zawsze zaglądam do każdej z nich.
    Lody bardzo lubię więc zapewne powstaną lodowe prace! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i teraz mam dylemat :( mam dwie prace, które nie był publikowane ale powstały wcześniej niż ogłoszone przez Ciebie kolorki na BONUS... i nie wiem co robić... siedzę zakopana w tworzenie zaproszeń na ślub i nie wiem, czy zdążę z czymś nowym na wyzwanie, ale nie chciałabym być nie fair wobec innych Kolorystek, które tworzą nowe prace zgodnie z regulaminem... Danusiu, poradź...

      Usuń
    2. Kochana jeśli prace nie były publikowane ,a pasują jak uał do zabawy ,to nad niczym się nie zastanawiaj ,tylko wrzucaj na pożarcie Stefanowi.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  40. Nie strasz, kobieto ! Nadrabiam blogowe zaległości i trafiam ma taki post ! Tak się ucieszyłam, że zdążyłam z jagódkami, a tu sugestie, że zabawa mogłaby się skończyć ?
    CK to dla mnie najważniejsza z zabaw. Przez dwa lata udało mi się sprężyć na wszystkie zadania, choć nie ze wszystkich tworów jestem zadowolona. Ale są też piękne lalki, które nie powstałyby, gdyby nie Twoje kolorystyczne inspiracje.
    Tak sobie myślę czasami, że masz już w niebie specjalny kącik zarezerwowany, za takie jednoczenie ludzi, za stworzenie tak ciepłego miejsca w sieci, wbrew temu, co się z internetu wylewa. Takiej fajnej enklawy.
    I jak Ci się już znudzi edukacja prozdrowotna, to jeszcze jest tyle innych dziedzin, po które z kolorami można sięgnąć ? Może idźmy w sztukę ? Kolory z obrazów ;)) ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu kochana nawet nie masz pojęcia ile takie słowa dla mnie znaczą ,dziękuję kochana za te współne dwa lata zabawy .
      Buziaki :)

      Usuń
  41. Danutko z pewną dozą niepewności zgłaszam mój album na lodowe wyzwanie mam nadzieję, że spełnia wytyczne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  42. z "dziczy" powróciwszy...nadrabiam pourlopowo... :-)

    Danusiu, aż się nie chce wierzyć , że to juz kolejny roczek nam chlasnął! :-0
    Niepostrzeżenie...
    Zapewne dlatego, że tak świetnie się tu bawimy....i jak widzę to nie tylko moje zdanie
    :-)
    Powtórzę za Anią...nie waż się ważyć! ;-P
    Będziemy się bawić pod twoją egidą do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej... oby tylko starczyło ci siły! ( czego serdecznie ci życzymy w nadmiarze!:-D )
    a nam zapału nie zabraknie na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  43. Po pewnej przerwie wracam do zabawy i już pędzę oglądać już opublikowane prace...

    OdpowiedzUsuń
  44. Danusiu uwielbiam Twoją wspaniałą zabawę, ale ciągle brakuje mi czasu na tworzenie prac w odpowiedniej kolorystyce. Tym razem chyba mi się udało i zapraszam na lody śmietankowo-malinowo-pistacjowe :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  45. Tym razem też się zabawię. Odpoczywaj i zwróć Stefanię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jako, że lody kocham niezmiernie to nie może mnie zabraknąć w lodowych kolorkach. W końcu mam czas wstawić pracę do bloga i może trochę uda mi się wpisać komentarzy bo dotychczas tylko podziwiałam lodowe twory z doskoku. Odpoczywać na całego i wracaj z mnóstwem sił do nowych wyzwań. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cykliczne Kolorki uzależniają, melduję się i tym razem w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Danusiu, pojawiam się u Ciebie po dłuższej przerwie w bytności W Kolorkach, ale jestem, śledzę i zawsze mocno trzymam kciuki za Dziewczyny, które jak mróweczki tworzą prawdziwe cudeńka. Ty sama stworzyłaś Cudeńko - wyzwania, które łączą, inspirują i czasem nie pozwalają złapać oddechu w pozytywnym znaczeniu. Szczególnie, gdy chce się dołączyć,
    a brak czasu niweczy te plany. Co mogę napisać? Właśnie przez Cykliczne kolorki odkryłam swoje pasje związane z cardmakingiem. Pamiętam pierwszą karteczkę wykonana na wyzwanie, a teraz? Teraz ciągle jakieś tworzę i podobają się i wciąż, ktoś chce nową.
    Danusiu, wiem czasem zmęczenie daje znać, nawet nie to fizyczne ale to środku, wypalamy się. Potrzeba dystansu i odpoczynku, chociaż troszeczkę nawet od pasji, która jest ważną częścią życia.
    Nabierz więc nowych mocy! Trzymam mocno kciuki a cos tam pastelowego "wymodzę " i wrzucę w sierpniu :)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. No i kto by odmówił lodów w taką pogodę? Oczywiście Danusiu, że nie odpuszczę. Wprawdzie w ostatniej chwili, ale już tylko zdjęcia muszę pocykać. I nawet nie myśl, żeby kończyć tę zabawę - przecież nam tego nie zrobisz? Prawda? W końcu kolorów jeszcze cała paleta nam została.
    A póki co odpoczywaj, a ja lecę pisać posta :)

    OdpowiedzUsuń
  50. W lipcu nie dałam rady ale na sierpniowe lodzili jestem....

    OdpowiedzUsuń
  51. W lipcu nie zdążyłam, ale w sierpnia nie odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobrze się złożyło że zapanowałaś tym razem zabawę dwumiesięczną bo nie wiem czy dałabym radę zrobić dwie pracę biorąc pod uwagę zmiany u mnie które działy się wlaśnie od lipca.

    Kochana dziękuję Ci za te dwa lata wspaniałej zabawy, wyzwań, poznawania ludzi i ich pasji. Wiem że nie zawsze było Ci łatwo prowadzić tak popularną zabawę ale wierzę że nie żałujesz i że jesteś z niej dumna. Mam nadzieję że nie poprzestaniesz na tych 2 latach.

    Oczywiście już jestem w Twojej lodziarni 😊

    OdpowiedzUsuń
  53. wreszcie i ja znów dołączyłam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Daniusiu i jak zgłaszam się na pokład kolorków wakacyjnych :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Bałam się, że nawet dwa miesiące to będzie dla mnie za mało żeby zdążyć z postem - ale tym razem udało się i lody ukręcone :-) Tylko mam nadzieją, że ten trzeci kolor nasza szefowa zaakceptuje!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja się zgłaszam. Praca już gotowa tylko muszę zrobić fotki

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwijam się niczym pszczółka i... rzutem na taśmę... i ja też! i ja! zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Już prawie koniec ale zdążę i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdążyłam i znowu się bawię:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Danusiu to i ja dokładam swoje trzy smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne jagodowe prace. Jak zwykle na ostatnią chwilę, ale dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wiklina mniej manipuluje kolorami niż ceramika, mam nadzieję, że wszystkie gałeczki są widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Danusiu, nie wiem jak i dlaczego, ale pomyliłam linki...nie da się już podmienić? do tego wyzwania chciałam zgłosić swój tort http://6nieborobotki.blogspot.com/2016/08/osemkowy-tort-kwiatowy.html, omyłkowo wkleiłam aniołka...

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)