niedziela, 29 grudnia 2019

Grudniowe kartki i podziękowania

Witam wszystkich poświątecznie.
Piękny, bożonarodzeniowy i rodzinny czas mamy za sobą, zatem trzeba szybko spieszyć się ,aby zaliczyć zabawę u naszej Ani.


W listopadzie najzwyczajniej w świecie nie zdążyłam,dlatego teraz pilnuję się jak tylko mogę, aby nie przegapić terminu.
Ledwo walizki rozpakowałam i od razu zabrałam się za pisanie.
Grudniowe karteczki powinny być przystrojone brokatem i perełkami,zatem zrobiłam co mogłam i szybciuchno je prezentuję.
Każda z nich zawiera wymagane elementy i kolory ,więc myślę,że  będą ok i Ania nie zgłosi sprzeciwu.










W sumie do zabawy pasowałoby o wiele więcej kartek jakie wykonałam,ale nie chciałam zawalać kolażu większą ilością zdjęć.
Niektórych nie zdążyłam nawet sfotografować,ot taki zabiegany czas mam .

Zatem te co w biegu udało mi się uchwycić w obiektywie prezentuję poniżej.












A na zakończenie pragnę bardzo serdecznie podziękować za wszystkie życzenia i karteczki od tych ,którzy o mnie zawsze pamiętają .Jakże to miłe i wzruszające uczucie,jestem tutaj rzadkim gosciem ostatnimi czasy,a jednak nasze blogowe przyjaźnie nigdy się nie kończą .

Małgosi O.

Marzence-Mici

Dorotce i kota

Ani T.

Eli-Elizaart

Ani Iwańskiej

Hani P.

Oli-Sylwi

 Justynce

Małgosi

Marysi

Uli 


Dziękuję,dziękuję,dziękuję :))))




16 komentarzy:

  1. Danusiu kochana, jakże dawno nie zaglądałam do Ciebie, a tu takie cudeńka. Kartki cudne!!!
    Życzę wszystkiego dobrego na ten nadchodzący Nowy Rok!
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki, i te zrobione przez Ciebie Danusiu, i te, które otrzymałaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły urobek, piękne kartki miłe życzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, wszystkie :)
    Najlepsze życzenia na Nowy Rok (może będzie Cię tu troszkę więcej) !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale duża kartkowa produkcja - naprawdę podziwiam za taką ilość, tym bardziej, że każda z nich jest zupełnie inna i niepowtarzalna :)
    Również piękne kartki otrzymałaś :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękują Danusiu za karteczki i zabawę są cudne wszystkie i wiem co mówię bo jedna z nich jest u mnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, ale śliczne karteczki zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki!
    Danusiu, życzę Ci wspaniałego Sylwestra i spokojnego Nowego Roku, a przede wszystkim byś w 2020 roku napisała przynajmniej trzy razy tyle postów co w obecnym;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne karteczki Danusiu i cudne dowody sympatii :) usciski i twórczego roku zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyszłam do Ciebie z życzeniami szczęśliwego Nowego Roku. Życzę aby ten rok był wspaniały i obfitował w zdrowie i radość z każdej przeżytej chwili.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ło matulu jaki wysyp. Piękne karteczki Danuś poczyniłaś i te które dostałaś równie piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne! Przezdolne istoty! Pozdrawiam noworocznie!🙃

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te kartki świąteczne! Bardzo mnie to cieszy, że są jeszcze osoby, które podtrzymuję tę wspaniałą tradycję wysyłania kartek świątecznych. Sama tak robię i chyba nigdy nie przestanę. SMS-y to nie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)